انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

80 درصد سرعت‌گیرهای اردبیل غیر‌استاندارد است

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ب.ظ



خبرگزاری فارس: 80 درصد سرعت‌گیرهای اردبیل غیر‌استاندارد است

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: 70 تا 80 درصد سرعت‌گیرهای جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اردبیل غیر‌کارشناسی و غیر‌استاندارد است.

 

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا همزمان با اصلاح و بهسازی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز سرعت‌گیرهای متعددی که در جاده‌های استان اردبیل به وجود آمده اصلاح‌ کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از این سرعت‌گیرها خود عامل بروز تصادفات حادثه‌ساز بوده است، گفت: از جمله پیگیری‌هایی که بنده بعد از حضورم در استان اردبیل به جد دنبال کرده‌ام تلاش برای برطرف کردن و رفع سرعت‌گیرها و نقاط حادثه‌خیز بوده که قطعا اقدامات خوبی در قالب طرح نوروزی راه و شهرسازی در این زمینه انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل یادآور شد: به دنبال اجرای طرح زمستانی اکیپ‌های راهداری و استقرار آنها در جاده‌ها تلاش می‌کنیم تا این نیروها تا 15 فروردین ماه نیز به حالت آماده‌باش درآمده و برای هموطنان‌مان ارائه خدمات کنند.

محبت‌خواه تصریح کرد: نقاط حادثه‌خیز و پرتردد که گاه احتمال خطر تصادف در آنها بالاست شناسایی کردیم و تلاش‌مان بر این است تا این موارد آسیب و خطر را برطرف کنیم.

وی با یادآوری اینکه تاکنون با اولویت 26 نقطه حادثه‌ساز در جاده‌های استان اردبیل شناسایی شده و سعی می‌کنیم در قالب عملیات زودبازده رفع اشکالات آنها را تا آغاز سفرهای نوروزی آغاز کنیم، افزود: با نصب بنر و علایم هشداردهنده سعی‌مان بر این است تا این کار انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل فعالیت اکیپ‌های راهداری را در تمام مسیرها و گردنه‌های صعب‌العبور استان یادآور شد و ادامه داد: در کنار ارتقای ایمنی این اکیپ‌ها نسبت به ترمیم و پر کردن چاله‌های جاده‌ها تلاش می‌کنند.

محبت‌خواه از حذف سرعت‌گیرهای اضافی و غیر‌کارشناسی در جاده‌های استان خبر داد و بیان کرد: تا 80 درصد این سرعت‌گیرها غیر‌استاندارد و غیر‌کارشناسی شده به وجود آمده که درصدد رفع آنها هستیم.

این مسئول گفت:‌ در کنار پلیس‌راه، هلال‌احمر، اورژانس و سایر نیروهای خدمات‌رسان در قالب جلسات کمیسیون ایمنی راه‌ها تلاش می‌کنیم تا ایمنی افزایش یافته و خطرات به حداقل برسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی