انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


فرودگاه اردبیل در شرایطی در معرض تعطیلی قرار گرفته که پیش از این مسئولین از برقراری پرواز مستقیم اردبیل-باکو و اردبیل –وان خبر داده بودند!

تابناک اردبیل- فخرالدین هاشمی،‌ مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل اعلام کرده که متاسفانه نبود مسافر، فرودگاه اردبیل را زیان‌ده کرده است.

او گفته که در حال حاضر از فرودگاه اردبیل تنها برای تهران پرواز وجود دارد اما با تلاش‌های انجام شده پرواز مستقیم اردبیل به مشهد و بالعکس از 24 تیرماه با هفته‌ای یک پرواز توسط شرکت هواپیمایی آسمان برقرار می‌شود!

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل البته تاکید کرده که با وجود این تلاش اگر استقبال از این پرواز(اردبیل- مشهد) از سوی مردم انجام نشود، امری طبیعی است که تبدیل به یک برنامه زیان‌بار و در نهایت نیز تعطیل شود.

در این باره بخوانید

فرودگاه اردبیل در آستانه تعطیلی

تحقق پیش‌بینی یک رخداد تلخ برای فرودگاه مغان

به گزارش تابناک اردبیل،‌ خبر تعطیلی پروازهای فرودگاه اردبیل به عنوان فرودگاه مرکز استان و متعاقب تعطیلی فرودگاه پارساباد مغان! در شرایطی مطرح می‌شود که صدیف بدری،‌نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی دهه اول اسفند سال 96 وعده داده بود، پرواز دایمی اردبیل - باکو از تعطیلات نوروزی دایر می‌شود!؟

وی این را هم گفته بود که تا پایان خرداد ماه سال 97 دو پرواز اردبیل - وان و اردبیل - کیش دایر خواهد شد.

واقعیت موجود فرودگاه اردبیل،‌مصداق بارز "مشت نمونه خروار" است و امیدواریم مسئولین و نمایندگان محترم مجلس از وعده‌های توخالی در موضوعات گوناگون به مردم پرهیز و از فرافکنی دوری کنند.  

انتهای پیام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۷
انتخاب اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی