انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

58 طرح سهم افتتاحیه های دهه فجر در خلخال

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ب.ظ

اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال گفت: 58 پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی با 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح می شود.

به گزارش ایرنا ، علی نظری شیخ احمد روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه خلخال به مناسبت دهه فجر افزود: علاوه بر افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی در 15 بهمن 150 برنامه متنوع فرهنگی ، ورزشی ، هنری ، اجتماعی و جشن های انقلاب برای دهه مبارک فجر امسال پیش بینی شده و اجرا خواهد شد.
او گفت: شهرستان خلخال از امن ترین شهرستان های کشور در برگزاری انتخابات است و با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری دو انتخابات حساس کشور مراحل انتخاباتی در این شهرستان به خوبی پیش رفته و هیچ تخلف انتخاباتی و یا فعالیت غیرقانونی از سوی نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این منطقه مشاهده نشده و همه مردم به قانون احترام می گذارند.
نظری شیخ احمد اظهار کرد: با همکاری مطلوب اعضای هیات های اجرایی و نظارتی و رهنمودهای امام جمعه خلخال همه چیز برای برگزاری انتخابات سالم ، مردمی ، آزاد و رقابتی در این شهرستان آماده شده و برای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات تلاش می شود.
حجت الاسلام امیر رشتبری ، امام جمعه خلخال نیز در این نشست با تبریک سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در سال 57 و آغاز سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی گفت: تدین و خدا محوری ریشه در انقلاب اسلامی ایران داشته و همین امر موجب دوام و بقای انقلاب و نظام با تحمل همه سختی ها شده است.
وی از رهبری و مردم به عنوان دو عنصر مهم در بقای انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: عنصر سومی که حلقه اتصال این دو عنصر اساسی انقلاب و نظام است تقوای الهی و اعتقاد قوی در وجود مردم کشور است.
امام جمعه خلخال از انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین واقعه تاریخ پس از اسلام یاد کرد و گفت: انقلاب ایران مسیر تاریخ دنیا را عوض کرد.
او همچنین با اشاره به قرارگرفتن در آستانه انتخابات و تاکید بر لزوم حفظ وحدت و استفاده از فرصت انتخابات اظهار کرد: همه باید مراقب باشیم تا این فرصت تبدیل به تهدید توسط دشمن علیه نظام نشود.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

انتهای پیام /* 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی