انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل- ایرنا- همزمان با ایام الله دهه فجر از 456 طرح و پروژ تولیدی ، عمرانی ، اقتصادی و خدماتی در استان اردبیل بهره برداری می شود.

علی آذر نژاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: 382 پروزه عمرانی با صرف سه هزار و 900 میلیون ریال اعتبار در بخش های مختلف اجرا و برای افتتاح در ایام الله دهه فجر آماده شده است .
وی بیان کرد : این پروزه ها توسط 33 دستگاه اجرایی استان اجرا شده و مهمترین آنها در زمینه پروژه های شهری ، آب و فاضلاب شهری و و روستایی ، امور آب ، کشاورزی ف عمران روستایی و .. می باشد. 
آذری نژاد میزان اعتبارات استان اردبیل در سال جاری را از محل های اعتباری مختلف 14 هزار و 390 میلیارد ریال اعلام کرد و از تخصیص پنج هزار و 860 میلیارد ریال آن خبر داد.
وی گفت: 95 درصد جمعیت استان تحت پوشش گاز هستند و در سال جاری گاز 85 روستای استان با 280 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: از یکهزار و 28 روستای بالای 20 خانوار استان 783 روستا آب مناسب دارند و وضعیت استان از نظر میانگین برخورداری روستاها از آب مناسب بر حسب مقدار جمعیت با میانگین کشوری مطابقت دارد.
وی اظهار کرد: تا پایان سال آینده به 444 روستای استان با صرف یکهزار و 100 میلیارد ریال گازرسانی خواهد شد.
او بیان کرد: مطابق برنامه پنجم توسعه کشور به ازای هرنفر باید 1.2 متر مربع فضای ورزشی وجود داشته باشد و این میزان در استان با میانگین کشوری مطابقت دارد.
ارژنگ عزیزی مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: 74 طرح تولیدی در استان در دهه فجر در 10 شهرستان استان به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: این طرح ها با صرف 944 میلیارد ریال اجرایی شده و برای 424 نفر زمینه اشتغال فراهم می کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی