انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

347 تیم در طرح زمستانی اردبیل مشارکت دارند

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۲۴ ب.ظ


حجت فتاحی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در اجرای طرح زمستانی 95 بیش از 347 تیم از سازمان راهداری، فوریت پزشکی، پلیس راه، جمعیت هلال احمر و امدادگران مجاز خودرو شرکت و همکاری دارند.

وی گفت: در مجموع طرح زمستانی 952 نفر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل و جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر حضور دارند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل استعداد تیم‌های شرکت‌کننده در طرح زمستانی را به تفکیک نیز اعلام کرد و افزود: در حوزه پلیس راه استان روزانه 55 تیم با 242 نفر، از سازمان راهداری، روزانه 120 تیم با 411 نفر راهدار از فوریت‌های پزشکی، 56 تیم بااستعداد 100 نفر نیرو از سازمان جمعیت هلال احمر، 16 تیم و 64 نفر امدادگر به همراه  100 تیم خودروی امداد مجاز با 135 نفر نیرو در طرح زمستانی 95 همکاری می‌کنند.

فتاحی ادامه داد: خطر قرمز پلیس در ایام انجام طرح زمستانی انجام تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی است.

وی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به تمامی هم استانی و تاکید بر رعایت مقررات و قانون گفت: روش کار پلیس راه استان در برخورد با عامه مردم  برخورد لسانی، اقناعی و ایجابی است.

وی عنوان کرد: اما برخورد سلبی پلیس با کسانی است که وسیله نقلیه خود را آلت قتاله در کشت و کشتار مردم قرار می‌دهند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل یادآور شد: طرح زمستانی از تاریخ 17 آذر ماه آغاز شده و تا 20 اسفند 95 ادامه  و با حضور ارگان‌های ذی‌مدخل در حمل و نقل و ترافیک اجرا خواهد شد و در تمامی محورها و مخصوصا در گردنه‌های الماس و صائین و محورهای صعب‌العبور انجام خواهد شد.

فتاحی گفت: با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مردم استان اردبیل نشست‌های هماهنگی با دستگاه‌های عضو در طرح زمستانی  برگزار شده و تاکید بر مطلوب‌ترین خدمات‌رسانی از سوی پلس راه استان است.

وی هدف از اجرای طرح زمستانی را تامین امنیت مسافران، رانندگان و سهولت در تردد و عبور و مرور و امدادرسانی به‌موقع به گرفتاران و در راه ماندگان  است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل  اظهار کرد: در راستای کنترل رفتارهای ترافیک رانندگان و ناوگان حمل و نقل حضور جدی پلیس مد نظر است و عوامل پلیس راه به طور شبانه‌روزی  به طور محسوس و نامحسوس با لباس مبدل با حکم ماموریت قبلی در اتوبوس ها  و خوردهای مسافربری حضور دارند.

فتاحی خطاب به رانندگان اتوبوس‌ها و خودروهای عمومی مسافرکش گفت: در طرح زمستانی پلیس اتوبوس‌ها زیر ذره‌بین قرار دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۸
انتخاب اردبیل

پلیس راه استان اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی