انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۳ کشته در تصادف جاده بیله‌سوار-گرمی!

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ب.ظ

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در تصادف امروز دو دستگاه سواری پژوپارس و پراید متاسفانه ۳ نفر از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند.

تصادف

سرهنگ سیدحجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براثر تصادف امروز یک دستگاه خودروی پژوپارس با یک دستگاه پراید 3 نفر از رانندگان و سرنشینان جان خود را از دست دادند که پلیس راه استان در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافته و علل این سانحه مرگبار را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به اینکه راننده خودروی سواری پژوپارس بعد از گذر از پلیس راه استان در جاده بیله سوار-گرمی در فاصله 3 کیلومتری از محل پاسگاه با خودروی پراید برخورد کرد افزود: متاسفانه در این تصادف راننده خودروی پژوپارس و پراید در دم جان باختند و یکی از سرنشینان خودروی پژوپارس نیز بلافاصله بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: متاسفانه راننده پژوپارس در مقابل دید ماموران پلیس راه استان نکات و قوانین را رعایت ولی بعد از گذر از محل اسکان پلیس با فکر اینکه دیگر پاسگاهی در مسیر نیست اقدام به سرعت زیاد و عدم رعایت قوانین رانندگی کرد که متاسفانه تصادف مرگبار را نیز سبب شد که این امر بسیار تاسف بار است.

فتاحی تصریح کرد: تصادفات مرگبار امروز در مسیر گرمی-بیله‌سوار و در روستای اکبرداود اتفاق افتاد که متاسفانه به دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی 3 نفر از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند.

وی اظهار کرد: از رانندگان تقاضا داریم قانون راهنمایی و رانندگی را در تمام طول مسیر و ساعات حرکت خود مبنا قرار دهند و فقط در مقابل دید ماموران پلیس نسبت به اجرای قوانین تمارض نکنند بلکه در همه حال و شرایط این قوانین مدنظر رانندگان باشند تا دیگر شاهد هیچ حادثه مرگبار در جاده‌های استان اردبیل نباشیم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی