انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کمربندی سروستان

فرماندار شهرستان نیر گفت: ۳ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه کمربندی و کناگذر شهر نیر اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر صمدی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت عملیات اجرایی پروژه کمربندی شهر نیر اظهار داشت: 3 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور برای پروژه کمربندی و کناگذر شهر نیر اختصاص یافته است.

وی افزود: با تخصیص این میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه کمربندی شهر نیر می‌توانیم شاهد تسریع در روند عملیات اجرایی این پروژه بوده و با فراهم‌سازی همکاری و مشارکت صاحبان زمین‌های این منطقه مشکلات موجود را برطرف کرد.

صمدی گفت: از مجموع 5 کیلومتر که این پروژه در آن اجرا می‌شود در حال حاضر با تلاش‌ها و تعامل‌های انجام شده 1.5 کیلومتر تملک، آزادسازی و بازگشایی شده است و در زمینه باقیمانده مسیر در نظر گرفته شده برای اجرای کمربندی نیز اقدامات لازم انجام می‌شود تا بتوان تا پایان امسال این امر را انجام داد.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای پروژه کمربندی شهر نیز تصریح کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در منطقه و شهر نیر هستیم که با بهره‌برداری و تکمیل پروژه کمربندی نیر می‌تواند شاهد کاهش و رفع این ترافیک سنگین در شهر نیر شد.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش جمعیت شهری و خودروها در سطح شهر امروزه ترافیک به معضلی اساسی در شهرها تبدیل شده که نیازمند مدیریت و ارائه راهکارها در راستای کاهش آن است که در شهر نیر نیز در این راستا می توانیم با تکمیل کمربندی در حال احداث بخش اعظمی از مشکلات در منطقه را برطرف کنیم  و انتظار می‌رود همکاری‌ها و مشارکت همه‌جانبه در این زمینه افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی