انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


شهرک صنعتی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۲۹ میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های ناحیه صنعتی شهرستان پارس‌آباد هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ابراهیم فریدی عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات ناحیه صنعتی پارس‌آباد اظهار داشت: زیرساخت مورد نیاز برای ناحیه صنعتی پارس‌آباد در 100 هکتار زمین تامین شده است که در تلاش هستیم فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در این ناحیه آغاز شود.

وی از هزینه‌کرد 29 میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های ناحیه صنعتی شهرستان پارس‌آباد خبر داد و افزود: با صرف این میزان اعتبار تامین زیرساخت در این ناحیه به اتمام رسیده و در حال حاضر آماده واگذاری به سرمایه گذاران است و فعالان در عرصه‌های تولیدی و صنعتی است.

فریدی از حمایت از صنایع روستایی در سطح شهرستان مرزی پارس‌آباد خبر داد و گفت: برای طرح توسعه روستایی با مشارکت خود روستاها و نیز تعاونی‌های موجود در این شهرستان مزری، با ارائه تسهیلات با درصد صفر در نظر گرفته شده، این طرح‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: برای اینکه بتوانیم شاهد فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان باشیم حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از فعالان در این عرصه انجام می‌شود تا بتوان از این طریق شاهد توسعه فعالیت‌های تولیدی در این نواحی و مناطق بود.

وی تصریح کرد:‌ با واگذاری زمین رایگان در نواحی و شهرک‌های صنعتی برای سرمایه‌گذاران در این نواحی تلاش می‌کنیم تا فعالیت‌های تولیدی در این مناطق را تقویت کرده و از این طریق مشکلات موجود در حوزه اشتغال و تولید را در استان برطرف کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی