انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی پیش از ظهر امروز در جلسه پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری اردبیل اظهار داشت: با تلاش ماموران دستگاههای امنیتی، اطلاعاتی، قضایی و دادستانی اردبیل 25 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در اردبیل دستگیر و برای بررسی پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا در سریع‌ترین زمان ممکن برخورد قانونی و جدی با این افراد انجام شود.

وی یکی از اولویتهای دادگستری و دادستانی استان اردبیل را برخورد شدید و کیفری با اراذل و اوباش سابقه‌دار برشمرد و بیان کرد:‌ در این زمینه نامه‌های مختلفی از طرف اهالی استان برای دستگیری اراذل و اوباش به دادگستری ارسال شده بود که در سریع‌ترین زمان ممکن با پیگیریها و تلاش ماموران دستگاههای اطلاعاتی، امنیتی و قضایی این اراذل و اوباش دستگیر شدند تا امنیت کامل شهروندان اردبیلی فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان اینکه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم اقدامات بسیار قابل توجهی انچام شده است، گفت: نیاز است این اقدامات و آموزشها به طور مناسب تداوم یابد تا در کاهش آسیبهای اجتماعی از جمله خشونت و اعتیاد گامهای اساسی برداریم.

عتباتی از شناسایی پاتوقهای اراذل و اوباش در استان اردبیل خبر داد و افزود: این اراذل که با مصرف مشروبات الکلی در برخی پاتوقها گرد هم آمده و امنیت مردم را زیر سوال برده بودند شناسایی و اقدامات لازم در زمینه دستگیری این افراد انجام شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه دسترسی به الکل سفید در داروخانه‌ها بسیار راحت است و این امر سبب برخی مشکلات در منطقه می‌شود که نیاز است در این زمینه اقدامات لازم و اساسی برای پیشگیری انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار کرد:‌ اراذل و اوباشی که هم اکنون در زندان به سر می‌برند تحت نظارتهای ویژه قرار دارند چرا که این افراد تهدیدی اساسی برای منطقه بوده و دادگستری و دادستانی اردبیل شدیدترین محکومیت کیفری را برای اراذل و اوباش سابقه‌دار اتخاذ می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی