انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

خبرگزاری فارس: 165 میلیارد تومان تا سال آینده به راه‌آهن اردبیل اختصاص می‌یابد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 165 میلیارد تومان تا سال آینده به راه آهن اردبیل اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل محمدباقر نوبخت عصر امروز در دیدار با امام جمعه این شهر و مدیران ارشد استان اردبیل گفت: پروژه راه‌آهن اردبیل 377 میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارد که تمام این مبلغ تا دو هفته دیگر پرداخت می شود.


وی گفت: 28 میلیارد تومان بودجه سال جاری برای این طرح در نظر گرفته شده و حدود 100 میلیارد تومان نیز بودجه سال آینده است که در مجموع 165 میلیارد تومان تا پایان سال 96 به پروژه راه آهن اردبیل - میانه اختصاص می یابد.

سخنگوی دولت گفت: برای تکمیل راه آهن اردبیل به فاینانس داخلی و خارجی هم نیاز داریم که برای نهایی کردن آن پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به مذاکرات خود با پیمانکاران این پروژه گفت: مقرر گردید پیمانکاران بعد از دریافت بدهی خود عملیات اجرایی پروژه را تا سقف قرارداد خود ادامه دهند.

نوبخت گفت: سعی می کنیم بودجه سال آینده را در ماه‌های اول سال تخصیص دهیم تا شاهد تسریع در روند اجرایی این پروژه باشیم.

عملیات اجرایی راه آهن اردبیل بیش از 13 سال است که آغاز شده و به گفته کارشناسان و مسؤولان این پروژه هم اکنون برای تکمیل آن 1000 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی