انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


طبق اخبار تا این مرحله از تایید صلاحیت ها 123 نفر از پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل برای تکیه بر 7 کرسی مجلس دهم، با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش سیفار به نقل از ، با بررسی شکایات داوطلبان در شورای نگهبان، ساعت 4 بامداد امروز اسامی تائید صلاحیت‌شدگان به وزارت کشور ارسال شد که  طبق اخبار موثق از بین 203 ثبت نامی مجلس دهم از پنج حوزه انتخابیه استان تا این مرحله 123 نفر تایید صلاحیت شده است.

 

بر اساس این گزارش با انصراف 17 نفر از 203 داوطلب ثبت نامی از استان اردبیل، رد صلاحیت 56 کاندیدای پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل برای مجلس دهم و قرار گرفتن 7 نفر از این کاندیداها در بین عدم تعیین تکلیفی ها، 123 نفر تایید صلاحیت شدند که این تعداد برای 7 کرسی این استان در مجلس دهم با هم رقابت خواهند کرد.

 

همچنین بر اساس آخرین اخبار،  هیچ کاندیدای از استان اردبیل در بین کاندیداهای عدم احراز صلاحیت شده قرار ندارد.

 

به گفته سیامک ره‌پیک سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات با بررسی شکایات داوطلبان در شورای نگهبان 1500 داوطلب دیگر تایید صلاحیت شدند تا تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت شده مجلس دهم به 6300 نفر برسد.

 

 همچنین هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرده است که به اطلاع آن عده از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیت داوطلبی آنها در مرحله قبلی مورد تایید قرار گرفته و بر اساس نظر شورای نگهبان صلاحیت آنها رد گردیده می‌رساند: به استناد تبصره 3 از بند 2 ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌توانند ظرف مدت 3 روز از تاریخ 94/11/17 تا 94/11/19 و در وقت اداری به آدرس تهران، اتوبان بسیج- بلوار هجرت – میدان شهید مطهری – ورزشگاه تختی و یا در استانها به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استانهای مربوط مراجعه و پس از دریافت فرم، شکایت خود را تنظیم و پس از تحویل، رسید دریافت نمایند؛ نتایج قطعی و نهایی بعد از این مرحله اعلام می شود.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی