انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل- ایرنا- دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل از تعیین یکهزار و 235 شعبه اخذ رای برای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سطح استان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، از استانداری اردبیل ، ماریا موسوی گفت: از این تعداد 799شعبه اخذ رای به صورت ثابت و 436 صندوق سیار در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در این دوره از انتخابات473 شعبه اخد رای استان در مناطق شهری و 762 شعبه اخذ رای در مناطق روستایی پیش بینی شده است.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل اظهار کرد: از مجموع شعب اخذ رای استان 478 شعبه در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین با 365 شعبه ثابت و 113 شعبه سیار، 247 شعبه در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار با 163 شعبه ثابت و 84 شعبه سیار، 131 شعبه در حوزه انتخابیه گرمی با 46 شعبه ثابت و 85 شعبه سیار، 159 شعبه در حوزه انتخابیه مشگین شهر با 76 شعبه ثابت و 83 شعبه سیار و 220 شعبه در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر با 149شعبه ثابت و 71شعبه سیار تعیین شده است.
بر اساس این گزارش همچنین رییس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور در حکمی مرتضی مسایلی را به عنوان دبیر هیات بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان اردبیل منصوب کرد.
سید سلمان سامانی در این حکم ابراز امیدواری کرده است که وی با بهره گیری از کلیه امکانات موجود و اتخاذ راهکارها و تمهیدات مناسب در انجام مسئولیت ها و وظایف محوله موفق باشند.
استان اردبیل دارای هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و 2 نماینده در مجلس خبرگان رهبری است. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی