انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رئیس شورای استان اردبیل گفت: بنده از حرکت تعدادی از همکاران شورا در گرفتن فیلم از زندگی شخصی و کارهای خارج از اداری به ویژه در یکی از میوه‌‌فروشی‌ها در اردبیل ناراحت هستم که چرا عده‌ای به دنبال تفحص و جستجو از عملکرد شخصیم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم آقازاده چهارشنبه شب در جلسه شورای شهر اردبیل با انتقاد از تعدادی از همکاران خود که به دلایل مختلف رفت و آمدهای او را به ویژه میوه خریدن از یک مغازه را مورد پیگیری قرار داده و از این شرایط فیلمبرداری کردند به شدت انتقاد کرد و گفت: بنده قصد و غرض آنها را از این کار نمی‌دانم.

وی با بیان اینکه در این مدت دو سال عضویت شورای شهر اردبیل از نطق پیش از دستور اجتناب کرده چراکه اعتقادی به آن ندارم، گفت: متاسفانه عده‌ای در شورای شهر و مجموعه شهرداری دست به کارهایی می‌زنند که اصلا برازنده این جایگاه‌ها نیست و بنده هر موقع لازم شد گوشه‌هایی از این اقدامات نابجا را به رسانه‌ها بازگو کرده و اعلام می‌کنم.

رئیس شورای استان اردبیل ادامه داد: بنده در حال حاضر هیچ اظهارنظری در مورد بدنه و ساختار شهرداری و فعالیت این مجموعه ندارم و بر این باورم که باید چند صباحی از این مدیریت و کارهای انجام شده را مورد توجه و رصد قرار داد تا در این مورد ارزیابی نهایی را به انجام رساند چراکه حالا زود است در مورد عملکرد شهردار اردبیل و مجموعه‌های مدیریتی این نهاد سخنی به میان آورد.

آقازاده حمایت همه‌جانبه از شهردار اردبیل را یادآور شد و گفت: بنده در انتخاب خودم اشتباه نکردم و همواره شهردار اردبیل را مورد حمایت قرار داده و بر اصالت و جایگاه شهرداری تاکید کردم و بر این باورم که پارلمان محلی نمی‌تواند یار و پشتیبان شهرداری باشد به شرط آنکه غرض‌ورزی‌ها و برخی تنش‌آوری‌ها را کنار گذاشته و مدیرانی توانمند در مجموعه شهرداری به کارگیری شوند.

وی به برخی سوءظن‌ها و حرکت‌های تخریبی در شورا و شهرداری اشاره کرد و گفت: بنده تمایلی ندارم که با تحکم و زور اهداف و برخی برنامه‌ها را به پیش ببرم  اما عده‌ای با باندبازی و گروه‌سازی و ایجاد تنش و کشمکش در شورا و شهرداری دنبال چه مسائلی هستند خدا عالم است.

رئیس شورای استان اردبیل با انتقاد از افرادی که از زندگی شخصی و خصوصی او حتی از میوه خریدنش فیلمبرداری کرده و قصد وارد کردن تهمت‌های ناروا را به او دارند بیان کرد: کارنامه و عملکرد بنده در 30 سال حضورم در شهرداری و دو سال در شورا کاملا مشخص و معلوم است چراکه در این سال‌ها هیچ وقت به دنبال راند و سوءاستفاده نبودم و سعی کردم فرزندانم را با پول حلال تربیت کرده و پرورش دهم.

آقازاده ادامه داد: حتی اجازه ندادم از خودکار شهرداری در منزل و کارهای شخصی‌ام استفاده کنم و تا این حد به بیت‌‌المال حساس بودم اما نمی‌دانم که در ذهن عده‌ای از همکارانم چه می‌گذرد که با فیلمبرداری از میوه‌ خریدن و برخی کارهای شخصی بنده سعی دارند تا تا برخی انگ‌ها و نسبت‌های ناروا را به بنده ربط بدهند.

رئیس شورای استان اردبیل عنوان کرد: این افراد بدانند که حتی با این حرکت‌‌ها و اقدامات خود نمی‌توانند آبروی بنده را بریزند بلکه خودشان را در مقام اتهام قرار داده و آبرویشان را به حراج می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این اظهارات عضو شورای شهر اردبیل در حالی مطرح شد که تعدادی از اعضای شورای شهر به این نحوه اظهارات او اعتراض کرده و دقایقی فضای تنش در شورا حاکم شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی