انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

گزینه‌های سرمربیگری شهرداری اردبیل مشخص شدند

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸ ب.ظ


با استعفای محمد احمدزاده از سرمربیگری تیم شهرداری اردبیل، مسئولان باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل به فکر انتخاب سرمربی جدید هستند که گزینه‌های انتخاب سرمربی جدید شهرداری اردبیل مشخص شدند.

خبرگزاری فارس: گزینه‌های سرمربیگری شهرداری اردبیل مشخص شدند
 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی محمد احمدزاده در هفته‌های پایانی لیگ آزادگان سرمربیگری سرخپوشان اردبیلی را به حضور در تیم ملوان بندر انزلی ترجیح داد که مسئولان باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل مصمم هستند تا با استفاده از تجارب مربیان استانی و کارشناسان امر به فکر گزینه جدید سرمربیگری تیم شهرداری اردبیل باشند تا حداقل در هفته پیش رو تیم شهرداری را در بازی حساس خارج از خانه همراهی کند.

اما از بین گزینه‌های سرمربیگری تیم شهرداری اردبیل بیشتر تمرکز روی گزینه‌هایی همچون مهدی تارتار، فرهاد کاظمی، محمدعلی ربیعی، یوسف چراغی و بهنام دولتی است که دو گزینه اخیر از مربیان بومی استان اردبیل هستند که می‌توانند با شگرد خاص خود تیم شهرداری را از بحرانی که به آن گرفتار آمده، نجات بدهند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل با بیان اینکه هنوز به گزینه نهایی برای انتخاب سرمربی تیم دست پیدا نکردیم، تصریح کرد: تلاشمان بر این است تا بهترین گزینه را برای سرمربیگری تیم شهرداری اردبیل انتخاب کنیم.

بابک پورپناهی اظهار کرد: در هفته‌های باقی مانده از لیگ آزادگان سرمربی جدید این تیم باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا تیم شهرداری در لیگ آزادگان باقی مانده و حتی در میانه‌های جدول و جزو 10 تیم اول قرار گیرد.

وی بدون اینکه نامی از گزینه‌های سرمربیگری تیم شهرداری اردبیل ببرد، اعلام کرد: ما با استفاده از تجربه پیشکسوتان و مربیان با سابقه بومی در تلاش هستیم تا بهترین گزینه را برای هدایت تیم شهرداری اردبیل انتخاب کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی