انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: در حال حاضر گرفتن یک پروانه کسب برای راه‌اندازی یک واحد صنفی از مجوز احداث پالایشگاه نیز سخت‌تر شده است.

خبرگزاری فارس: گرفتن پروانه کسب سخت‌تر از مجوز احداث پالایشگاه شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی عصر امروز در نشست مسئولان اقتصادی استان اردبیل اظهار کرد: امروز در بحث صدور پروانه‌های صنفی و صنعتی برای صاحبان واحدهای متقاضی تولید و راه‌اندازی صنوف با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستیم به‌طوری که کسی که می‌خواهد پروانه کسب بگیرد کارش سخت‌تر از گرفتن مجوز احداث یک پالایشگاه است.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات ما عدم استفاده از ظرفیت قانونی در پیش‌برد اهداف به ویژه عملیاتی کردن قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار است، تصریح کرد: اتاق اصناف، شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف است در چارچوب قوانین و مقررات و در شرایطی که فضای اجرایی خوبی شکل‌گرفته، کارها بر یک روال مطلوب‌تر و مناسب‌تر به انجام برسد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: در سال‌های اخیر حرکت‌های خوبی در اصلاح قوانین و انسجام به رویه‌های صدور مجوزها انجام شده و ما امروز بیشترین تعامل و ارتباط مستمر را باهدف رفع موانع در بین فعالان اقتصادی و کارآفرینان شاهد هستیم.

عزیزی افزود: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ظرفیت خوبی را ایجاد کرده تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شود که ما نیز در استان تلاشمان را انجام دادیم تا در قالب پنجره واحد بخشی از این موانع و مشکلات را با تشکیل جلسات هفتگی حتی دو بار در هفته برطرف کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی در داخل شهرک‌ها مشکلی ندارند اما در بیرون از شهرک برخی موانع و مشکلاتی وجود دارد که نسبت به حل آنها باید اقدام کرد.

عزیزی ضرورت بازنگری سالانه در کتاب راهنمای سرمایه‌گذاران و به روزرسانی آنها را ضروری اعلام کرد و ادامه داد: مهم‌تر از مشکلات صدور پروانه صنعتی، مشکلات صنوف مختلف است که قطعاً برای حل مشکلات آنها باید کارگروه پایش قوانین و مقررات شکل بگیرد تا به‌سرعت بتوانیم برخی موانع و مشکلات را با دید درست و صحیح برطرف کنیم.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل ظرفیت به وجود آمده در ارتباط با شکل‌گیری پنجره واحد را برای حل مشکلات و معضلات کارآفرینان و سرمایه‌گذاران یادآور شد و بیان کرد: قطعاً این راهبرد می‌تواند در حل مشکلات بسیار مؤثر و راهگشا باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی