فرودگاه اردبیل

ساوالان خبر: در حالی عصر امروز همچنان به رغم ادعای مسئولان لغو پروازها و تأخیر و تعلل در آنها داد مسافران، گردشگران، مدیران و مسئولان را درآورده که حتی با وزش باد و برف روزهای پایانی زمستان نیز پرواز به مقصد فرودگاه اردبیل لغو و کنسل شده و اسباب گلایه‌های مردمی را فراهم کرده است.

به گزارش فارس، در حالی که از ۱۰ روز پیش شهرداری اردبیل در قالب جشنواره سفره‌آرایی هفت‌سین تبلیغات گسترده‌ای را به راه انداخته بود تا شاهد حضور علیرضا افتخاری خواننده محبوب کشورمان در اردبیل می‌شویم اما در لحظات آخر پرواز افتخاری لغو شد تا بار دیگر شرمندگی متوجه مسئولانی باشد که فقط در این استان شعار می‌دهند و افتتاح‌های تزئینی به راه می‌اندازند.

در حالی که در ایام دهه فجر دستگاه کمک ناوبری و تجهیزات جدید فرودگاه اردبیل راه‌اندازی شد که پیش‌بینی‌ها حکایت از به حداقل رساندن کنسلی و تأخیر پروازها داشت اما حکایت به گونه‌ای است که گویی ابطال پروازها و تأخیر و تعلل نمی‌خواهد دست از سر فرودگاه اردبیل بردارد.

علاوه بر لغو پرواز علیرضا افتخاری خواننده محبوب کشورمان که قرار بود در جشنواره سفره هفت‌سین در اردبیل حاضر شود، سفر بازیگر نقش یوسف پیامبر نیز که قرار بود امروز در مشگین‌شهر در جشن آیینی حضور پیدا کند کنسل شد.

دیروز نیز معاون وزیر آموزش و پرورش با تأخیر چندین ساعته بعد از ابطال پرواز مستقیم تهران به اردبیل از طریق فرودگاه تبریز وارد اردبیل شد تا این بار نیز ثابت شود که فرودگاه اردبیل به رغم ادعای مسئولان همچنان با مشکلات عدیده‌ای روبه‌روست و گویی نمی‌خواهد قصه پرغصه کنسلی‌ها و پروازهای فرودگاه اردبیل برطرف شود.

کنسلی و ابطال پروازها که حتی به خود مسئولان استانی و کشوری نیز رحم نمی‌کند و بارها در لحظات آخر سفر مسئولان کشوری را به استان اردبیل به تأخیر و تعلل واداشته مشکل و گرفتاری بزرگی است که گویی نمی‌خواهد در دوران دولتمردان تدبیر و امید نیز برطرف شود و همچنان سایه تلخ و ناراحت‌کننده کنسلی‌ها و تأخیرهای پرواز اردبیل کام مسافران هوایی را به شدت تلخ می‌کند.