انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

کاهش ۱۰ درصدی وقوع سرقت در مشگین شهر

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۲۳ ب.ظ

استان‌ها > اردبیل - فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر گفت: با هدفمند سازی گشت های انتظامی، استمرار برنامه های آموزش همگانی و احساس مسئولیت مردم شاهد کاهش ۱۰ درصدی وقوع سرقت در منطقه هستیم.سرهنگ نوری

 

سرهنگ کریم نوری با تاکید بر اینکه یکی از ماموریت های مهم و حساس مجموعه انتظامی "مشگین شهر" در دستیابی به آرمان افزایش احساس امنیت مردم و ارتقای آرامش عمومی، اجرای هدفمند و مستمر طرح پیشگیری از سرقت و مبارزه با سارقان است؛ اظهار داشت: خوشبختانه با اجرای این طرح و تلاش جهادی کارکنان توفیقات خوبی را در وقوع سرقت کسب کرده ایم؛ بطوریکه آمار وقوع جرایم خشن در منطقه منفی بوده است.

وی افزود: به حول و قوه الهی در ۸ ماهه نخست سالجاری با افزایش و هدفمندسازی گشت های انتظامی، استمرار برنامه های آموزش همگانی، احساس مسئولیت مردم و کاربردی ساختن هشدارهای انتظامی ۲۳۴ فقره سرقت در منطقه روی داده؛ که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲۵۹ فقره بوده شاهد کاهش ۱۰ درصدی هستیم که تلاش خواهیم کرد باز این آمار کاهش یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر با اشاره به دستگیری ۱۱۸ سارق طی این مدت گفت: در ۸ ماهه اول سالجاری ۵۴ سارق اماکن خصوصی، ۴۲ سارق منزل و ۲۰ سارق مغازه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شده اند.

سرهنگ نوری در بخش دیگری از سخنان خود از کاهش ۵ درصدی تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی مشگین شهر خبرداد و بیان داشت: در ۸ ماهه نخست سال جاری ۳۶ فقره تصادفات فوتی در منطقه روی داده که در مقایسه با ۳۸ فقره مدت مشابه سال قبل، با ۵ درصد کاهش مواجه هستیم.

این مقام ارشد انتظامی مشگین شهر همچنین به آمار افزایش ۱۹ درصدی تصادفات جرحی و کاهش ۷۳ درصدی تصادفات خسارتی اشاره کرد و گفت: در ۸ ماهه نخست سالجاری ۶۵۰ نفر در حوادث رانندگی مجروح شده اند.

سرهنگ نوری در خاتمه از مشارکت و همکاری مردم با پلیس در تامین امنیت پایدار قدردانی و بر استمرار اجرای طرح انتظامی و ترافیکی تاکید کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی