انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بسیج دانشجویی ۳ دانشگاه تهران در نامه‌ای به نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواستار اعلام مواضع کاندیداهای مجلس شدند....



به گزارش راه مجلس به نقل از تسنیم...

بسیج دانشجویی ۳ دانشگاه تهران در نامه‌ای به نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواستار اعلام مواضع کاندیداهای مجلس شدند.

در بخشی از این نامه آمده است: مردم شریف ایران اسلامی با نزدیک شدن موعد دو انتخابات حساس و پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در 7 اسفند و انتشار لیست‌های مختلف از سوی جریانات و احزاب سیاسی به دنبال انتخاب شایسته و نمایندگان اصلح هستند. از آنجایی که اکثر مردم نسبت به برخی از نامزدهایی که نامشان در لیست احزاب قرار گرفته است شناخت کافی ندارند شناساندن این نامزدها به رای دهندگان ضرورت پیدا می‌کند.اهمیت انتخاب شایسته و جلوگیری ازنفوذ عوامل ناصالح به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور ما را بر آن داشت تا دغدغه‌های جنبش دانشجویی را با شما در میان بگذاریم.

در این نامه خطاب به نامزدهای انتخاباتی آمده است: از شما انتظار داریم از دادن وعده‌های غیر عملی خودداری کنید و با نقطه‌های خیالی و توهمی از صداقت مردم سوء استفاده نکنید.از شما می‌خواهیم که با سخنان نامناسب بذر ناامیدی در دلهای مردم نکارید و مایه تشویش افکار عمومی نشوید، از شما می خواهیم همان گونه که تا اینجا به قانون پایبند بوده‌اید تا روز انتخابات و بعد از آن هم به قانون تمکین کنید و آرای مردم را محترم شمارید و خدای ناکرده به مانند نامزدهای شکست خورده در سال 88 راه قانون‌گریزی و فتنه را در پیش نگیرید.

دانشجویان در بخش دیگری از نامه خود تاکید کردند: به جای تخریب حریف و ایراد تهمت و افترا به رقبا برای حل مشکلات اصلی مردم مثل تورم ، رکود ، گرانی و بیکاری که متاسفانه دولت یازدهم با گذشت 2 سال و نیم از حل آن عاجز مانده راهکاری بیندیشید و به جای پرداختن به امور بی‌اهمیت و حاشیه‌سازی به مسائل اصلی مردم که مسئله اقتصاد مقاومتی است بپردازید.

این نامه می‌افزاید: متاسفانه در برخی دوره‌ها نمایندگانی بعد از کسب رای از مردم تبدیل به وکیل الدوله شده و مجلس عصاره فضایل ملت را که به تعبیر امام خمینی (ره) در راس امور است به مجمع وکیل الدوله‌ها تبدیل کردند. مجلس ششم و خاطرات تلخ درگیری‌های سیاسی به جای پرداختن به مسائل اصلی کشور همچنان در حافظه تاریخی ملت باقی است. برای جلوگیری از تکرار مجلس ششم از شما انتظار داریم که شان ملت شریف ایران را در طول دوره نمایندگی حفظ کرده و با نظارت دقیق بر عملکرد دولت  به سوگند خود در دفاع از استقلال و حفظ منافع ملی در داخل و خارج از کشور پایبند بمانید.

این دانشجویان در بخش دیگری از نامه خود ضمن درخواست از کاندیداها برای بیان مواضع و دیدگاههایشان در یک مصاحبه مطبوعاتی تاکید کردند: نظرتان درباره جریان هاشمی و فتنه و کودتای رنگین سال 88چیست؟ نظرتان درباره شاخص‌های اصلی انقلاب مثل استکبار‌ستیزی و کمک به مظلومین و مقابله با مستکبران جهان که هم در فرمایش‌ها و وصیت‌نامه حضرت امام خمینی(ره) آمده است و هم در قانون اساسی با صراحت بیان شده چیست؟ نظرتان درباره معاهدات خسارت بار مثل برجام و 2231 و.. چیست؟ نظرتان درباره فساد کرسنت و قراردادهای جدید نفتی چیست؟

در بخش دیگری از این نامه یادآور شده است: نظرتان درباره آرمان استقلال ملی و مقابله با نظام سلطه و استکبار و  نفی سلطه‌پذیری سیاسی اقتصادی و فرهنگی چیست؟ نظرتان درباره اقتصاد مقاومتی و تکیه به اقتدار درون زا به جای امید داشتن به بیرون چیست؟ نظرتان درباره عملکرد و خط مشی سیاسی اقتصادی و فرهنگی دولت یازدهم چیست؟ نظرتان درباره اشرافیت‌گرایی و تجمل‌گرایی مسئولان چیست؟ همچنین چه برنامه عملی برای مبارزه با اشرافیت و فساد و ترویج روحیه عدالتخواهی در کشور دارید؟ نظرتان درباره طرح نظارت بر نمایندگان چیست؟و نظرتان درباره اصل شفافیت اموال و دارایی‌های مسئولان چیست؟

در پایان این نامه آمده است: انتظار داریم در اقدامی داوطلبانه ضمن رعایت اصل شفافیت اطلاعات میزان مخارج تبلیغاتی و منبع آن و همچنین اطلاعات دارایی‌ها و درآمدهای خود را در اختیار ملت شریف ایران قرار دهید.

 

سایت راه مجلس با هدف مشارکت حداکثری ملت ایران پای صندوق های رای در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، کمک به مردم در شناخت بهتر و کامل تر کاندیدای محترم و همچنین مشخص شدن جبهه سیاسی کاندیدا در کنار تبلیغات به فعالیت گسترده کشوری می پردازد. در راه مجلس تلاش شده اسامی کاندیدای انتخابات مجلس دهم به همراه آخرین اخبار انتخاباتی مجلس در هر استان به تفکیک حوزه انتخابیه درج گردد. با ثبت نام کاندیدای خود درهر حوزه انتخابیه ما را در این امر یاری رسانید. مدیریت مجموعه راه مجلس کمال تشکر و قدر دانی را از شما که ما را در راه مجلس دنبال میکنید دارد.

 
 
عناوین مرتبط

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی