انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

کارخانه چوب اردبیل دچار طعمه حریق شد

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ق.ظ


کارخانه چوب در منطقه «آراللوی اردبیل» دچار طعمه حریق شد و خسارت میلیونی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بنا بر گزارشات منابع انتظامی، برابر با اعلام یکی از شهروندان به مرکز پلیس 110 مبنی بر آتش‌سوزی در خروجی آراللو به سمت خلخال، بلافاصله اکیپ انتظامی در محل حاضر و با کارخانه چوب شعله ور در آتش مواجه شدند.

در بررسی اولیه، مخاطب به هویت ک.م 48 ساله به مامورین اعلام نمود که مقداری چوب جهت تهیه زغال به کوره انداخته بودیم که در اثر شعله‌ور شدن، آتش به تمامی چوب‌ها از نوع جلبک سرایت و با سوزاندن آن‌ها، خسارت به بار آورد.

میزان خسارات وارده به کارخانه حدود 180 میلیون ریال برآورد شده است.

با توجه به اینکه مخاطب صاحب کارخانه بوده و به پلیس اعلام داشت از کسی شاکی نمی‌باشد و قصد پیگیری نیز ندارد، اقدامات بعدی منتفی گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۷
انتخاب اردبیل

خبر های استان اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی