انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سرپرست راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تاکنون ۲ هزار و ۲۴ واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده و به حالت نیمه‌تمام باقی مانده است.

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: یک هزار و ۱۳۵ واحد مسکن مهر در اردبیل برای تحویل به مقاضیان باقی مانده که تا پایان امسال این واحدها تحویل متقاضیان داده می‌شود.

منبع : تسنیم اردبیل 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محبوب حیدری ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار داشت: تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر نیمه‌تمام در سطح استان از مهم‌ترین اولویت‌ها بوده که در این حوزه تاکنون 2 هزار و 24 واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده و به حالت نیمه‌تمام باقی مانده است.

وی گفت: از این تعداد یک هزار و 35 واحد تا پایان سال تکمیل می‌شود اما بیش از 980 واحد مشکل معارض دارند که از این تعداد 648 واحد مربوط به مرکز استان، 260 واحد در شهرستان مشگین‌شهر و 81 واحد نیز در شهرستان گرمی واقع شده است که تلاش می‌کنیم تا این واحدها تعیین تکلیف شده و رفع معارض شوند.

سرپرست راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به تامین زیرساخت‌های شهرک‌های مسکن مهر استان بیان کرد:‌ متاسفانه 4 میلیارد تومان به این حوزه اختصاص نیافته که در صورت اختصاص و هزینه‌کرد این میزان اعتبارات می‌توانیم زیرساختهای لازم را در شهرکهای مسکن مهر تامین کنیم.

حیدری در مورد احداث مدرسه و مسجد در مسکنهای مهر استان تصریح کرد:‌ براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده 14 مدرسه و مسجد  شامل 7 مدرسه و 7 مسجد در شهرکهای مسکن مهر اردبیل احداث می شود که از این تعداد 6 مسجد و 4 مدرسه به بهره‌برداری رسیده است سایر مدارس و مساجد نیز در حال تکمیل و آماده‌سازی برای بهره‌برداری هستند.

وی با بیان اینکه برای آسفالت معابر و خیابان‌های شهرک مسکن مهر مشگین‌شهر 4 میلیارد ریال به شهرداری مشگین‌شهر اختصاص یافته اما در این حوزه اقدامی انجام نشده است، افزود:‌ در شهرک مسکن مهر کوثر نیز مقرر شده بود که مبلغ 2 میلیارد ریال برای آماده‌سازی مسکن مهر کوثر از سوی فرمانداری به پیمانکار ارائه شود اما این اعتبارات نیز پرداخت نشده است.

سرپرست راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به شهرکهای مسکن مهر پیله‌سهران و شام‌اسبی در اردبیل بیان کرد: زیرساختهای این شهرکها تامین شده و قرار است با مساعد شدن شرایط جوی شهرداری عملیات آسفالت‌ریزی در این مناطق را آغاز کرده و در این زمینه اقدامات لازم را برای برخورداری ساکنان این واحدها از معابر و خیابانهای آسفالت انجام دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی