انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در ادعای عجیب بعد از رد لایحه منطقه مستقل آزاد استان اردبیل اعلام کرد: برای الحاق پارس‌آباد و بیله‌سوار به منطقه آزاد ارس تلاش‌ها و پیگیری‌های را شخصا انجام می‌دهد.

خبرگزاری فارس: پیگیر الحاق پارس‌آباد و بیله‌سوار به منطقه آزاد ارس هستیم
حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: پیش‌بینی می‌‌کردیم که در مجلس لایحه منطقه آزاد اردبیل رای نیاورد و به همین دلیل نیز بنده بارها اعلام کردم که با الحاق بیشتر از استقلال منطقه آزاد موافق هستم و دلیل آن نیز امروز برای همه آشکار شده است که در کشور قصد دولت و مجلس محدود کردن مجوز راه‌اندازی مناطق آزاد است.

وی افزود: ما اگر از یک سال پیش روی پروژه الحاق پارس‌آباد و بیله‌سوار به منطقه آزاد ارس کار می‌کردیم امروز قطعا این امر به سرانجام می‌رسید و دیگر نیاز نبود که ما این همه برای دریافت منطقه آزاد مستقل رایزنی کرده و یا دوندگی کنیم.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از رد لایحه منطقه آزاد اردبیل و منتفی شدن این موضوع با ترکان صحبت کردم تا در مورد طرح الحاق پارس‌آباد و بیله‌سوار را به منطقه آزاد دستور لازم را داده و اقدامات اولیه انجام شود، بیان کرد: قطعا تلاشمان بر این خواهد بود تا هر چه سریع‌تر مقدمات الحاق پارس‌‌آباد و بیله‌سوار به منطقه آزاد ارس فراهم آید.

برومند در پاسخ به سئوالی در ارتباط با انگیزه پایین تعدادی از نمایندگان استان به دلیل رد صلاحیت در پیگیری این موضوع گفت: اصلا چنین امری صحت ندارد و بنده تا روزی که در کسوت نمایندگی مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار هستم در مجلس پیگیر موضوعات و مسائل مختلف خواهم بود.

وی تصریح کرد: بنده یقین داشتم که ایجاد منطقه آزاد تجاری استان در مجلس رای نمی‌آورد و با وجود اینکه به همراه سایر نمایندگان رایزنی‌های جدی را انجام داده بودیم تا به تصویب منطقه آزاد رای بدهند اما این امر محقق نشد و در این فضا ما نمی‌توانیم با زور و اجبار کارها را به پیش ببریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل خطاب به افراد و گروه‌هایی که نمایندگان و رئیس مجمع را در این زمینه خطاکار و مقصر معرفی می‌کنند، افزود: آنها باید به این امر واقف باشند که ما در سه ماه گذشته تمام اقداماتی که برای تصویب لایحه منطقه آزاد نیاز بود انجام دادیم و از این بابت وجدانمان راحت است و افراد منصف نیز می‌دانند که به رغم تلاش‌های انجام شده زمینه این کار با مخالفت نمایندگان فراهم نشد.

برومند یادآور شد: در فصل جدید پیگیری‌ها و رایزنی‌ها تلاش خواهم کرد تا به نمایندگی از دو شهرستان پارس‌آباد و بیله‌سوار زمینه الحاق این دو منطقه را به منطقه آزاد ارس فراهم کنم و دیگر این بار تسلیم برخی از پیشنهادات غیرقابل عملیاتی نخواهیم شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی