انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: مهم‌ترین دلیل سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل پیگیری روند اجرای عملیات پروژه راه‌آهن استان اردبیل بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، داوود شایقی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: مهم‌ترین دلیل سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به اردبیل پیگیری روند اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل بود که در این زمینه معاون رئیس جمهور سفری چند ساعته به اردبیل داشت و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفت.

وی بیان کرد: مسئولان پروژه راه ‌آهن اردبیل در دیدار با نوبخت گزارشاتی از آخرین روند اجرایی عملیات پروژه راه‌آهن اردبیل ارائه‌ کردند و در این دیدار مشکلات و موانع پیش روی پروژه راه‌آهن اردبیل مطرح شد و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: در سفر چند ساعته معاون رئیس جمهور به استان برای بررسی پروژه راه‌آهن اردبیل تصمیم گرفته شد تا تمام مطالبات پیمانکاران پروژه راه‌آهن اردبیل پرداخت شود که این مطالبات بالغ بر 38 میلیارد تومان بود.

شایقی افزود: در دیدار مسئولان استان با معاون رئیس جمهور مقرر شد اعتبار سال آینده پروژه راه‌آهن اردبیل 100 درصد تخصیص یابد و نوبخت قول داد علاوه بر اختصاص اعتبار سازمان برنامه و بودجه از روش‌های دیگر از جمله فاینانس داخلی و خارجی برای تسریع در روند اجرای این پروژه استفاده شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل تصریح کرد: اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل یکی از مطالبات اصلی مردم استان اردبیل است که این پروژه بارها از طریق نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار اردبیل، مجمع نمایندگان استان و مسئولان مربوطه پیگیری شده که با سفر نوبخت دستاوردهای بسیار زیادی برای اجرای این پروژه‌ها در اردبیل فراهم شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی