انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - فرماندار سرعین از در نظر گرفته شدن 32 صندوق رای برای اخذ آرای مردم این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند ماه خبر داد.

عاطف ناصری شنبه شب در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز اردبیل گفت: همه صندوق های آرا در سرعین ثابت خواهد بود و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و قانونمند در این شهرستان اندیشیده شده است.
وی افزود: به طور متوسط در حدود 15 نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، نیروهای نظامی و انتظامی و نمایندگان فرمانداری در هر شعبه اخذ رای حضور خواهند داشت و در کل نزدیک به 500 نفر در راستای برگزاری انتخابات در سرعین با ستاد انتخابات این شهرستان همکاری می کنند.
وی اظهار کرد: میزان مشارکت مردم سرعین در انتخابات گذشته بیش از 70 درصد بوده است و پیش بینی می شود این مقدار در انتخابات هفتم اسفند ارتقا یابد.
ناصری با اشاره به وجود 27 روستا در شهرستان سرعین، جمعیت این شهرستان را 18 هزار و 340 نفر برشمرد.
شهرستان سرعین به عنوان یکی از مهمترین مناطق گردشگری کشور در 27 کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی