انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
مدیرکل هواشناسی اردبیل به مهر خبر داد؛

پیش‌بینی وزش تندباد در اردبیل/بارش باران در راه است

شناسهٔ خبر: 3946545 -
اردبیل – مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از پیش‌بینی وزش تندباد در استان طی ساعات آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دولتی مهر صبح جمعه در حاشیه بررسی نقشه‌های هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در وضعیت فعلی باد تند با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت در بخش‌هایی از استان می‌وزد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود از عصر جمعه وزش باد شدت گرفته و تندبادهایی با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت مناطقی از استان را طی کند.

مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به بارش پراکنده باران در اغلب مناطق استان در پی وزش باد، اضافه کرد: با بارش‌های مقطعی دمای هوا نیز کاهش خواهد یافت.

به گفته دولتی مهر در حال حاضر به غیر از شهرستان خلخال با دمای منفی یک درجه و فرودگاه اردبیل با دمای منفی چهار درجه دمای سایر مناطق استان بالای صفر است.

وی تأکید کرد: با این وجود نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد موج جدید بارش از روز دوشنبه وارد استان شده و در پی آن دمای هوای اغلب مناطق استان تا ۱۲ درجه کاهش خواهد یافت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی