انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: قرار است پیشنهاد شهرداری برای ارائه تخفیف دهه فجر به هموطنانمان در بهره‌مندی از خدمات شهرداری قرار شد با عودت به کمیسیون‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

خبرگزاری فارس: پیشنهاد تخفیف‌های دهه فجر شهرداری در کمیسیون بررسی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لیلا تقوی صبح امروز در نشست اعضای هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: پیشنهاد شهرداری ارائه تخفیف 20 تا 23 درصد برای مراجعان در تاریخ اول بهمن تا 20 اسفند ماه در بهره‌مندی از تخفیف‌های مناسبتی بود که اعضای شورای شهر بعد از بحث و بررسی‌ها و ارائه پیشنهادها سعی کردند تا این پیشنهاد شهرداری را به کمیسیون ارجاع داده تا با بررسی همه‌جانبه در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

وی گفت: این تخفیف‌ها به استثنای اجاره بهای مستقلات، عوارض مرتبط ارزش افزوده و همچنین هزینه‌های حفاری است که در سایر بخش‌ها شامل عوارض نوسازی، کسب و بیشه، جرائم ماده 100، بهای خدمات، پروانه ساختمانی‌،نقد و انتقادات و ... این تخفیف‌های پیشنهادی تا 20 درصد اعمال می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: شهرداری پیشنهاد کرده ‌تا 50 درصد این مطالبات به صورت نقد و مابقی در پنج قسط اعمال شود که اعضای شورای شهر پیشنهادهای دیگری را نیز مبنی بر تسهیل امر دریافت مطالبات شهرداری از سایر ادارات و کارخانه‌ها و نهادهای حاکمیتی به همراه تقسیم زمان اعمال تخفیف به دو ماه بهمن و اسفند با هدف ایجاد انگیزه در بین مردم برای حضور و انجام کارها در شهرداری برای کسب درآمد بیشتر ارائه کردند که امیدواریم در یک جمع‌بندی نهایی به سرعت برای هفته آینده بتوانیم با مصوبه شورای شهر، شهرداری را مکلف کنیم تا اعمال تخفیف‌ها را انجام دهد.

تقوی با بیان اینکه امیدواریم پیشنهاد خوب شهرداری اردبیل نیز مبنی بر معرفی بدهکاران به بانک شهر برای پرداخت وام به آنها با اعمال 23 درصد سود بانکی و اعمال بخشودگی شهرداری در پرداخت سود 23 درصدی این تسهیلات از سوی شهرداری اردبیل یادآور شد: این خود عامل انگیزشی و ترغیبی برای بدهکارانی خواهد بود تا با دریافت وام از بانک بدون پرداخت سود بخواهند بتوانند تسویه حساب کنند.

وی با بیان اینکه نباید از انتقاد اعضای شورای شهر در حوزه‌های مختلف و بیان دیدگاه‌هایشان هراس و واهمه‌ای داشته باشیم و یا بخواهیم در این زمینه برخی محدودیت‌ها در ایجاد سخنرانی‌های و ارائه راهکارها و پیشنهادات به وجود آوریم افزود: ما با رعایت تمام موازین و بدون اینکه له یا علیه کاندیدایی صحبت کنیم ضعف‌های گذشته و نارسایی‌های قبلی را گوشزد می‌کنیم تا شهرداری اردبیل با اطلاع از این ضعف‌ها و نارسایی‌ها قطعا در تصمیم‌گیری‌های پیش‌رو بتواند درست ومنطقی حرکت کرده و هدف‌گذاری کند.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود اظهار کرد: شهرداری اردبیل در حال حاضر به رغم همه کمبودها و مشکلاتی که در تامین منابع مالی دارد هم در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران و هم انجام فعالیت‌های مثبت و سازنده در سطح شهر یک حرکت و اقدام مطلوبی را آغاز کرده که قطعا همه از نتایج و ثمرات آن استفاده خواهند کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی