انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


پیرموذن

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار اردبیل به تمام وعده‌هایی که در زمان تصدی مسئولیت به نمایندگان استان داده بود، عمل کرده و حرفی را زمین نینداخته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، کمال‌الدین پیرمؤذن امشب در جلسه گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: با همکاری مسئولان استانی به ویژه شخص استاندار و همت اتاق بازرگانی منظم‌ترین جلسه شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی در این استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تلاش‌های مسئولان و استان سبب شده تا این استان رتبه ممتاز را در بهبود فضای کسب و کار به دست آورد، گفت: تمام مسئولان اجرایی، قضایی و حتی امنیتی و اطلاعاتی یار و پشتیبان تولید و خدمت‌گذاران این عرصه هستند.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ایجاد شفافیت واقعی را در هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های اقتصادی و اطلاع‌رسانی سریعتر به همراه مسئولیت کارها یادآور شد و افزود: بنده به صراحت اعلام می‌کنم مجید خدابخش استاندار اردبیل تاکنون به تمام وعده‌هایی که در زمان عهده‌داری مسئولیت استانداری به نمایندگان استان اردبیل داده بود، به همه عمل کرده است.

پیرمؤذن با قدردانی از تلاش رئیس شورای اداری استان در پیگیری استخراج و اکتشاف نفت مغان تصریح کرد: با پیگیری‌های استاندار و به رغم اولویت استخراج و اکتشاف معادن مشترک، قرار شده نفت مغان با همت سرمایه‌گذاران خارجی مطالعه و استخراج شود.

وی از سعه صدر استاندار برای رفع مشکل دو دستگاه گمرک و پایانه و حمل و نقل در استقرار دستگاه اکس‌ری در گمرک بیله‌سوار برای حل مشکل تجار و بازرگانان قدردانی کرد.

پیرمؤذن بیان کرد:‌ امیدواریم در یک تدبیر مناسب توسعه صنعت، کشاورزی، تجارت و بخش گردشگری در این استان زمینه افزایش ثروت و رونق اقتصادی را فراهم آورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی