انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پیام قابل تامل کاندیدای رد صلاحیت شده !

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ب.ظ

بنام یگانه هستی بخش عالم خلقت 

با عنایت به اینکه اینجانب هدفم از حضور در صحنه انتخابات ایفاء مسئولیت اجتماعی خویش درقبال وطنم و مردمان خوب و نیک اندیش آن که سرنوشت شان با سرنوشت من وعزیزانم به هم تنیده و گره خورده ، بود، تا به امروزبرای انجام رسالت اجتماعی خویش هر چه در توان داشتم را انجام دادم ولی متاسفانه یا خوشبختانه در گرفتن تایید صلاحیت و یا همراهی با ترکیبی مناسب از کاندیداهای تایید صلاحیت شده موفق نگردیدم ، بنابرین در این قضییه امروز من فکر می کنم که مسئولیت اجتماعی خویش را بپایان رسانیدم و به همین جهت برخود ضروری می دانم از همه بزرگوارانی که مرا با عنایت و توجه خویش همراهی نمودند تشکر و قدردانی نمایم و برایشان ارزوی روزهای خوش و خرمی را داشته باشم واز کسانی که به با کوته بینی و خرد نگری و برای منفعت اندک وزود گذرشان با گزارش کذب و غرض ورزانه مرا ازاین مسولیت خطیرو گرانسنگ رهایی بخشیدند نیز تشکر می کنم و امیدوارم من هیچ وقت شاهد توان دهی ایشان در این دنیا نباشم برای اینکه من هیچ وقت از دیدن صحنه رنج همنوعان خویش خرسند نشده ام و نخواهم شد هر چند من به دار مکافات بودن این جهان شکی ندارم و این را از همان نظم واقعی می دانم .

ارادتمند بزرگواران : حکمت نوراللهی 

بیست و نه بهمن ماه 1394

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۹
انتخاب اردبیل

انتخابات اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی