انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پرهیز از سفرهای غیرضروری به دلیل بارش سنگین برف

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ق.ظ

رئیس پلیس راه استان اردبیل ضرورت پرهیز از سفرهای غیرضرور به دلیل بارش سنگین برف خواستار شد و گفت: در صورت ضروری بودن سفرها باید رانندگان تمام تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند.

خبرگزاری فارس: پرهیز از سفرهای غیرضروری به دلیل بارش سنگین برف
سید حجت فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با وجود اینکه در برخی از گردنه‌ها سنگینی بارش برف همراه با کولاک و کاهش دید را شاهد هستیم اما با تلاش راهداران تمامی محورهای اصلی به سرعت در حال بازگشایی و برف‌روبی است تا در کنار نمکپاشی امکان تردد راحت فراهم آید.

وی افزود: از شب گذشته راهداران با استقرار در محورها و مسیرهای اصلی و فرعی استان تلاش می‌کنند تا تردد را برای هموطنانمان راحت کنند که در این زمینه تلاش راهداران و همت آنها جای قدردانی دارد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل ادامه داد: در اکثر گردنه‌های صعب‌العبور استان در حال حاضر بارش برف گزارش شده ولی به رغم شدت بارش و برخی مشکلاتی که در گردنه‌های صعب‌العبور الماس، صائین و حیران شاهد هستیم تردد با احتیاط بیشتر و با آرامش انجام می‌شود تا خطر و آسیبی متوجه رانندگان گذری نشود.

فتاحی ضرورت پرهیز از سفرهای غیرضرور را در این ایام سرد زمستانی و بارش سنگین برف یادآور شد و بیان کرد: در صورت ضروری بودن سفرها باید رانندگان تمام تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند و در شرایط  سنگین برف جاده‌ها با احتیاط و سرعت مطمنئه حرکت کنند.

وی با بیان اینکه تمام اکیپ‌های پلیس راه در کنار راهداران در قالب طرح زمستانی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند تا  خدمات را به هموطنان ارائه کنند، گفت: در کل جاده‌های روستایی نیز در صورت ایجاد محدودیت همچنان با تلاش دهیاری‌ها و شوراهای روستایی تلاش  می‌کنند تا بازگشایی‌ها  را به سرعت انجام دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی