ثبت نام

ساوالان خبر: آخرین روز ثبت‌نام از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حاشیه‌های جذابی داشت که آنها را بازگو می‌کنیم.

* از حوزه انتخابیه اردبیل در مجموع ۷۳ نفر ثبت‌نام کردند که ۷ نفر زن و مابقی مرد هستند.

* در بین ثبت‌نام‌کنندگان پدر و پسری را سراغ گرفتیم که به نام‌های همایون و مسعود از حوزه انتخابیه اردبیل ثبت‌نام کردند و جالب‌تر اینکه این پدر و پسر از ثبت‌نام همدیگر خبر نداشتند.

* حضور جوانان در محل ستاد انتخابات فرمانداری اردبیل با گروه‌های سنی مختلف و اغلب از طیف‌های مستقل و همچنین شرکت داوطلبان از حرف متعدد از حقوق‌دان گرفته تا ورزشکار و راننده تاکسی، مسئول روابط عمومی، صاحب دفترخانه، قاضی، پزشک و … جالب توجه بود.

* اما آنهایی که نیامده و ثبت‌نام نکردند نیز جالب توجه بود؛ قاسم محمدی، کاظم دبیر، یوسف اکبری، فیروز احمدی، صغری فرشی، صداقت فرجی‌نیری، حسن نوعی‌اقدم، سردار نوعی‌اقدم، رضا آقایی، بهبود معصوم‌زاده از جمله‌ چهره‌هایی بودند که همه از آنها انتظار ثبت‌نام در مجلس را داشتند اما تا لحظه آخر ثبت‌نام از این کار اجتناب کردند.

* به دلیل طولانی شدن زمان ثبت‌نام و تمدید مکرر آن قرار شد لیست نهایی ثبت‌نامی‌ها فردا در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد تا نسبت به انتشار آن اقدام کنند که البته در سطح استان تقریبا ۲۰۰ نفر ثبت‌نام کرده و می‌خواهند خود را برای ورود به بهارستان محک بزنند.

* در آخرین روز مهلت ثبت‌نام به نسبت روزهای گذشته تردد کمتری را در فرمانداری اردبیل شاهد بودیم و این حکایت از ترافیک کمتری بود که در فرمانداری اردبیل حاکم شده و امروز رسانه‌ها و عکاسان کمتری نیز برای پوشش خبری داوطلبان ثبت‌نام‌کننده حاضر شده بودند که به نظر می‌رسد به دلیل تعطیلی روز جمعه بوده است.

* به گزارش فارس، از شهرستان‌ها نیز خبر می‌رسد چهره‌های مطرح بالاخره در روز پایانی ثبت‌نام کردند و باید منتظر بمانند تا ظرف ۱۵ روز آینده بررسی صلاحیت‌ها انجام شود.