شورای نگهبان
ساوالان خبر: دو چهره مطرح دیگر در حوزه های انتخابیه اردبیل، نیر ، نمین وسرعین و حوزه انتخابیه مشگین شهر رد شده اند. بر این اساس ، گفته می شود برغم تایید اولیه از سوی هیات نظارت بر انتخابات ، دیشب اعلام شده است.

بر اساس آخرین اعلام منابع موثق به سایت تابناک اردبیل ، در آخرین اظهار نظر شورای نگهبان ، تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت نشده در حوزه های انتخابیه پنج گانه استان اردبیل افزایش یافته است.

به گزارش تابناک اردبیل، در روند رسیدگی به اعتراض کاندیداهای تایید نشده، تمامی عدم احراز صلاحیت های قبلی به قوت خود باقی است و علاوه بر آنها در آخرین استعلامات ، دو چهره مطرح دیگر در حوزه های انتخابیه اردبیل، نیر ، نمین و سرعین و حوزه انتخابیه مشگین شهر تایید نشدند.

بر این اساس، گفته می شود برغم تایید اولیه از سوی هیات نظارت بر انتخابات ، در دقایق پایانی دیشب اعلام شده است که احد بیوته از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و همچنین ولی ملکی از حوزه انتخابیه مشگین شهر نیز صلاحیت نشدند.

بر اساس پیگیری مشکین سلام از منابع آگاه، محسن اسمعیلی مشکین پس از اعتراض موفق به اخذ صلاحیت خویش گردید.

مشکین سلام هم گزارش داد، بدین ترتیب در حالی که پیش از این صلاحیت ۷ نفر احزار نشده بود با تایید صلاحیت محسن اسمعیلی و تعداد کاندیداهای حاضر در صحنه انتخابات به ۱۷ نفر رسید.

لیست نامزدهای انتخاباتی مشکین شهر به شرح زیر است:

۱- بهروز آقازاده

۲- یونس اسدی

۳-محمد بدری

۴-محمد بدیهی

۵-حمید رضا پاکدل

۶-قدیر پسندی

۷- منصور حضی زاده

۸- بابک رضا زاده

۹- محمد روحی عیسی لو

۱۰- سعد اله رئیسی ساداتی

۱۱- حجت الاسلام اسلام سودی

۱۲- وحید طلوعی

۱۳- محسن اسمعیلی مشگین

۱۴- محمود عباس زاده مشگینی

۱۵- محمد ملکی

۱۶- قاسم وهاب زاده

۱۷- سعید یاری