انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

وزش باد در اردبیل شدت گرفت

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ب.ظ


استان‌ها > اردبیل - بعد از چند روز شرایط جوی بهاری همراه با افزایش دما از امروز وزش بادهای محلی در شهرهای مختلف استان اردبیل شدت گرفته است.

بر اساس اطلاعیه‌ای که ظهر امروز مدیریت بحران استان اردبیل صادر کرد از امروز تا شنبه هفته آینده وزش باد شدید به ویژه در مناطق مرکزی استان رخ داده و در برخی از ساعات تا 70 کیلومتر در ساعت وزش تندبادها به ثبت می‌رسد.

اما بر اساس اعلام این اداره‌کل و اطلاعیه‌ای که هواشناسی نیز صادر کرد از روز یک‌شنبه با کاهش شش تا هفت درجه‌ای دمای هوا بارش باران در مناطق مختلف استان و بارش برف در برخی از مناطق کوهستانی اتفاق می‌افتد.

اردبیلی‌ ها که در هفته جاری هوای آفتابی بهاری را در آخرین روزهای اسفندماه سپری کردند و برخی خانواده‌ها نیز از این فرصت برای انجام خانه‌تکانی نوروزی بهره گرفتند در دو هفته پایانی سال با بارش رحمت الهی و نزولات جوی روبه‌رو خواهند بود که پیش‌بینی شده است این بارندگی‌ها به صورت پراکنده و اغلب به صورت باران در مناطق مختلف استان اتفاق بیفتد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی