انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود سه هزار و 300 بیکار دانش آموخته کشاورزی شایسته 
استان کشاورزی خیز اردبیل نیست.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی اردبیل ، کمال الدین پیرموذن روز چهارشنبه در نشستی با مسوول سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان افزود: با استفاده از پتانسیل های بخش کشاورزی جای جای استان باید برای کاهش نرخ بیکاری به ویژه در رشته های کشاورزی تلاش شود.
وی اظهار کرد: با اعلام شعار دولت و ملت ، همدلی و همزبانی توسط مقام عظمای ولایت و تدبیر مسوولان در هر برهه ای از زمان در جمهوری اسلامی باید این باشد که کارها با تدبیر و برنامه ریزی با ملاحظه همه ظرایف در اختیار مردم گذاشته شود.
او گفت: در این استان امکانات زیادی وجود دارد و اگر نگاه بر مبنای توسعه و پیشرفت در زمینه اقتصادی ، فرهنگی و دیگر زمینه ها باشد می توان با استفاده از نیروهای داخلی مشکلات را حل کرد.
وی افزود: مقام معظم رهبری اخیرا در دیدار رییس جمهوری و اعضای هیات دولت با تاکید بر لزوم بهره گیری از حوزه کشاورزی فرمودند در کنار استفاده از فناوری روز در کشاورزی باید از ظرفیت مهندسان جوان کشاورزی نیز استفاده شود . 
پیرموذن بیان کرد: با اجرایی شدن توافق هسته ای با افزایش ثروت ملی روبرو خواهیم شد که فضای کسب و کار بهبود و افزایش اعزام نیروی کار به ویژه تحصیل کرده ها به خارج از کشور را به دنبال دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی