انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

عضو شورای شهر اردبیل گفت: واگذاری فضاهای سبز و بوستان‌ها در شهر اردبیل به شرکت‌های خدماتی عملکرد مطلوبی نداشته و باید در این زمینه تجدید نظر شود.

خبرگزاری فارس: واگذاری فضاهای سبز به شرکت‌های خدماتی عملکرد مطلوبی نداشته است
 

سیدغنی فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، ‌اظهار کرد: این شرکت‌های خدماتی عملکرد ضعیفی را داشتند و خود ما نیز از خدمات آنها راضی نیستیم و قطعاً برای سال آینده تصمیم‌گیری متفاوتی را در این زمینه داریم.

وی در مورد همکاری شورای شهر با سایر دستگاه‌ها نیز تصریح کرد: در این زمینه نیز وضعیت ما چندان تعریفی ندارد و ما از این روند راضی نیستیم و انتظار می‌رود در سایه همدلی و تعامل بیشتر شورای شهر و شهرداری با سایر دستگاه‌های همسو شاهد پیشرفت‌های چشمگیر، آبادانی و توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر را شاهد باشیم.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: باید دست واسطه‌گران را از ورود به مجموعه شورا و شهرداری جدا کنیم تا شهرداری بتواند به وظایف حقیقی خود برسد تا زمینه برای حیف و میل اموال و خیانت به بیت‌المال فراهم نشود.

فروزان در مورد نقش شوراها در انتخابات پیش‌رو با هدف بالا بردن مشارکت حداکثری مردم افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی با کمک همه اقشار جامعه و فرهنگ‌سازی مناسب و آگاه‌سازی برای حضور حداکثری و پررنگ‌تر کردن مشارکت‌های مردمی می‌توان زمینه‌ای را فراهم کرد تا بستر حضور حداکثری مردم فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با انتخاب انسان‌های وارسته، شایسته، کاردان، متدین و پایبند به اصول و ارزش‌های نظام اسلامی و پیروی از خط ولایت در تداوم راه شهدا و در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور و منطقه باید مشارکت آگاهانه‌ای را بار دیگر تجربه کنیم.

فروزان به فرمایش مقام معظم رهبری که بر اهمیت خدمتگزاری به مردم به عنوان یک نعمت الهی تاکید کردند، ادامه داد: به نظر می‌رسد مسئولیت یک طعمه نیست بلکه یک توفیق الهی است و خدمت به خلق خدا موجب رضایت الهی می‌شود.

وی اضافه کرد: در انجام وظیفه باید کوشا، جدی و نترس بوده و خدمت به خلق خدا را سرلوحه امورات خود کنیم و باور داشته باشیم در روز قیامت از تمام مسئولیت‌ها سئوال می‌شود.

عضو شورای شهر اردبیل ضرورت توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را در مجموعه شورا و شهرداری یادآور شد و گفت: قطعاً راهبردی که شهردار پرتلاش اردبیل در این زمینه در پیش گرفته یک راهبرد مناسب و مطلوبی است که نتایج و خروجی مناسبی را به همراه دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی