ساوالان خبر: ذوالفقار بفراجردی مدیر عامل شهرک صنعتی خلخال در گفتگو با ازناو، با اشاره به بعضی از شایعات پخش شده در محافل و مجالس شبانه و خانگی انتخاباتی توسط برخی از کاندیداها که خبر از تعطیلی کلیه واحدهای شهرک صنعتی خلخال را می دهند، گفت:این حرفها صحیح نیست.

وی افزود: پخش چنین  شایعاتی دور از اخلاق انتخاباتی است و تنها انحراف ذهن مردم را به دنبال داشته و نامزدها نباید به خاطر کسب محبوبیت دست به هر کاری بزنند.

 وی تصریح کرد: بنده به عنوان مدیر عامل شهرک صنعتی خلخال می گویم که در حال حاضر از  ۴۰واحد مستقر در شهرک صنعتی خلخال ۲۸ واحد فعال بوده و  بیش از ۲۰۰ نفر در شهرک صنعتی شماره یک خلخال واقع در کنار دست مسکن مهر  مشغول هستند.

ذوالفقار بفراجردی افزود: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر دو واحد جدید نیز در زمینه تولید سنگ مصنوعی و فنس گالوانیزه و بتن آماده دیجیتال افتتاح شد .

بفراجردی در ادامه گفتگوی خود اظهار داشت: واحد های دیگری در زمینه های تولید پروفیل،  یو پی وی سی ، خاک پلیت،  ظروف یکبار مصرف و نایلکس تزریق پلاستیک سنگ بری در آینده نزدیک ابتدی سال نود و پنج به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شهرک صنعتی خلخال با تاکید بر این موضوع که قانون مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی یکی از اصلی ترین وظایف کاندیدها است، خاطر نشان کرد: اینکه نامزد های انتخاباتی مجلس شورا ی اسلامی  در سخنان خانه به خانه خود ایراد می فرمایند که در شهرک صنعتی خلخال بیش از دو واحد فعال نیست،  کذب است.

وی گفت: از آقایانی که وارد میدان انتخاباتی شده‌اند تقاضا دارم با ترفندها ی مختلف به نام دموکراسی و انحراف و گمراهی در ذهن مردم وبویژه صنعت گران بوجود نیاورند و حرمت اخلاقی اجتماعی و اقتصادی و منافع ملی را صیانت کنند و اجازه دهند تا مردم با معیارهای درست بهترین را برگزیده و راهی مجلس کنند  و دامن خود را آلوده به گناه نکنند.