انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی و پیش‌بینی‌های انجام شده هوای روز طبیعت در اغلب مناطق استان اردبیل برفی و بارانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر اظهار کرد:‌بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه‌ابری و در برخی مناطق همراه با وزش باد تند خواهد بود و برای روزهای آینده هوایی سرد و برفی و بارانی برای اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در روز جمعه علاوه بر وزش باد تند از اواخر روز با نزدیک شدن موج سرد و بارشی به استان در کنار کاهش محسوس دما بیش 7 تا 14 درجه سانتیگراد، بارندگیها نیز آغاز می‌شود و هوای استان را به شکل محسوسی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود:بر این اساس در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده که روز طبیعت خواهد بود باران و برف بیشتر مناطق استان را در برخواهد گرفت و مردم اردبیل 13 بدر سرد و همراه بابارشهای برف و باران را تجربه خواهند کرد.

دولتی‌مهر گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران برای روز طبیعت در اردبیل انتظار می‌رود که مردم استان و مسافران و گردشگران به هشدارهای هواشناسی داده‌شده توجه داشته و از چادرزنی و سفر به مناطقی که احتمال برخی حوادث وجود دارد خودداری کنند.

وی تصریح کرد: براساس پیش‌بینیها و نقشه‌های هواشناسیاین سامانه بارشی و سرد از روز دوشنبه به تدریج از استان خارج خواهد شد و جای خود را به سامانه نسبتا پایدار خواهد داد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی