انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


ده ویژگی یک همراه انتخاباتی که اصلی ترین عامل در انتخاب اصلح می باشد.

 1-همراهان انتخاباتی برایشان معمولا عقاید و آراء کاندیدا مهم می باشد و هیچ وقت بخاطر مسایل مادی باکسی همراه نمی شوند .

2 - همراهان انتخاباتی همیشه با توجه به شخصیت والای خویش نمی تواند در ستاد بیش از یک کاندیدا حضور یاید و معمولا در ستاد اصلحترین فرد از نظر خویش فعالیت می نماید

3 - همراهان انتخاباتی معمولا وقتی در خصوص توان رای آوری خویش صحبت می نماید حداکثر رای خانواده درجه یک خویش راقول می دهد .

4 – همراهان انتخاباتی هیچ وقت ادعای تاثیرگذاری در نتیجه انتخابات راندارد.

5 - همراهان انتخاباتی بیشتر از هر کسی به فکر صرفه جویی در هزینه های انتخاباتی کاندیدا هاهستند و برایشان هم مردم و هم شخص کاندیدا دارای ارزش بالایی هستند .

6 - همراهان انتخاباتی هیچ وقت دارای تشکیلات خاص نبوده اند و از تفکر و اندیشه بالایی برخوردار هستند و در مواردی هم از خود کاندیدا معمولاسرتر می باشند .  

7 - همراهان انتخاباتی نه تنها هزینه ای را بر تشکیلات کاندیداها اضافه نمی نمایند بلکه در مواردی هزینه های رانیز از جیب خودشان بدون تظاهر و بارعایت پنهانکاری می پردازند .

8 - همراهان انتخاباتی معمولا هیچ خواسته ای رااز کاندیداها چه قبل از انتخابات و چه بعد از آن ندارند و حتی خیلی هایشان برای تبریک به نماینده هم تشریف نمی برند تا شخصیت والای خویش را حفظ نمایند

9 - همراهان انتخاباتی از کاندیداهای که موردقبول انهاهستند بارها و بارها حمایت می کنند و هیچ وقت بخاطر نتیجه انتخابات از کاندیدایشان طلب کار نمی شوند .

10 - همراهان انتخاباتی معمولا در  همه جا از مناطق شهری و روستایی فارغ از وضعیت  محلات مرفه نشین و فقیرنشین  حضور دارند و همیشه مردمرا به سوی انتخاب اصلح رهنمون می سازند.

برگرفته از وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی 

 http://hnour.blog.ir/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی