انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اجرای 50 بسته سرمایه گذاری در شهرستان نیر

اردبیل - ایرنا - فرماندار نیر از اجرای 50 بسته سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا ، اکبر صمدی در همایش معرفی قابلیت ها و فرصت های سرمایه گذاری نیر افزود: شهرستان نیر با داشتن مناطق 
زیبا و جاذبه های گردشگری فراوان و هفت منطقه نمونه گردشگری قابلیت مناسبی برای جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری دارد.
او به راه اندازی سه واحد تولیدی تسنیم نوش ، عطش و محراب بهشت در شهرک تخصصی آب نیر اشاره کرد و گفت: این سه واحد تولیدی با اشتغال 300 نفر فعال هستند.
وی اظهار کرد: فاز اول دهکده توریستی سبلان نیز توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال اجراست و تاکنون یک استخر آبگرم مدرن راه اندازی شده و استخر دوم آن نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.
صمدی همچنین با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و نقش آن در بهبود وضعیت اقتصادی به ویژه اشتغال در این شهرستان افزود: یکی از 
راه های ایجاد سرعت در توسعه اقتصادی و آبادانی و ایجاد اشتغال ، جلب سرمایه و سرمایه گذاری است که می تواند موجب اصلاح نظام مدیریتی و تبادل تجربیات اقتصادی و انتقال دانش نوین و تکنولوژی و فناوری جدید باشد.
وی بیان کرد: شهرستان نیر با برخورداری از پتانسیل های صنعتی ، کشاورزی و گردشگری در صورت تنظیم راهبردهای مناسب اقتصادی 
می تواند از ظرفیت های قانونی ایجاد شده در جذب سرمایه های داخلی و خارجی ایفا نقش نماید.
فرماندار شهرستان نیر گفت: ما دنبال آسان کردن راه های سرمایه گذاری هستیم و هم اکنون اتاق سرمایه گذاری در فرمانداری راه اندازی شده که دنبال پیگیری برنامه ها و طرح های سرمایه گذاران و تسریع روند مراحل اداری سرمایه گذاران است.
حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر هم در این همایش با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های نیر گفت: شهرستان نیر یکی از مناطق پر پتانسیل برای جذب سرمایه گذار است طوری که سرمایه گذار وقتی وارد شهرستان می شود می داند که در کجا باید سرمایه گذاری کند.
وی از سرمایه گذاران خواست در زمینه سرمایه گذاری کاملا مجهز و با انگیزه وارد کار شوند.
نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه از تصویب منطقه آزاد گردشگری خبر داد و گفت: منطقه آزاد گردشگری به زودی توسط مجلس بررسی خواهد شد که این منطقه شامل شهرستان نیر ، سرعین و مشگین شهر خواهد بود.
کمال الدین پیرموذن افزود: شهرستان نیر با قدمت دیرینه از زیباترین شهرهای استان است که با داشتن چشمه های آب گرم و طبیعت بکر و سرسبز مستعد تبدیل شدن به یک شهر توریستی است و وجود این ظرفیت های عظیم در کنار دیگر موهبت های طبیعی الهی می تواند سکوی پرشی باشد تا به واسطه آن پیشرفت و توسعه شهرستان نیر شتاب بیشتری گیرد.
پیرموذن گفت: تکمیل راه ارتباطی نیر موجب حضور بیشتر سرمایه گذاران ، مسافران و گردشگران را در این منطقه فراهم خواهد کرد.
وی وجود آب های گرم متعدد و مناطق نمونه گردشگری همچون بولاغلار و بوشلی را در نیر زمینه ساز این حرکت جدی و تاثیرگذار دانست و افزود: تلاش می شود در قالب منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری ساوالان بیشتر و بهتر این توانمندی را در سطح ملی ، جهانی و بین المللی معرفی کنیم.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی