انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از ساخت نیروگاه 10مگاواتی برق با 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرستان پارس آباد مغان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، علیرضا علیزاده روز شنبه در نشستی با معاون فرماندار پارس آباد افزود: این طرح با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی با هدف رفع مشکل ضعف وافت ولتاژ و قطعی برق در این منطقه احداث می شود. 
او مزایای احداث نیروگاه 10 مگاواتی برق گرمایی را تولید بخار و برق سرمایی بر اساس استاندارد زیست محیطی دانست و گفت: این شرکت با افرادی که در زمینه انرژی خورشیدی برق تولید کنند با قرارداد 20 ساله به صورت تضمینی برق را خریداری می کند.
وی با بیان اینکه امسال 170 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه برق پارس آباد مغان اختصاص داده شده اظهار کرد: مصرف انرژی برق در این شهرستان بسیار بالاست که با احداث نیروگاه 10مگاواتی و توسعه شبکه بخش اعظمی از مشکلات و نارسایی های این منطقه در حوزه برق برطرف می شود.
معاون فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرستان پارس آباد از لحاظ مصرف برق پس از مرکز استان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده گفت: از سرمایه گذاری بخش خصوصی در احداث نیروگاه 10 مگاواتی برق استقبال کرده و در زمینه تامین زمین مورد نیاز نیروگاه پیگیری های لازم را انجام می دهیم.
یاسر ندایی با اشاره به تامین برق مورد نیاز تاسیسات ، کارخانه های تولیدی و صنعتی و اماکن تجاری و مسکونی و جلوگیری از افت ولتاژ بیان کرد: در کنار این نیروگاه پست 63 کیلوولتی برق نیز احداث می شود.
وی با قدردانی از توجه ویژه شرکت توزیع برق استان اردبیل به شهرستان پارس آباد اظهار کرد: چهار پروژه برق با سه میلیارد و 400 میلیون ریال سرمایه گذاری دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
پارس آباد مغان در شمالی ترین نقطه استان اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی