انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مصطفی افضلی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به اظهارات نماینده مردم رشت و آستارا در مورد گردنه حیران اظهار کرد: بنده از سخنان بی‌ربط و بی‌پایه نماینده رشت و آستارا حیرت‌زده شدم.

وی تصریح کرد: متأسفانه در کلام آنها هیچ کدام از دو پایه مهم عدالت کلام یعنی علم و فهم مشاهده نمی‌شود.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه بنده از ابتدا در هیچ یک از سخنانم مطرح نکردم بحث تقسیمات کشوری در حوزه گیلان و اردبیل است در صورتی که همه آنچه که آنها بدون علم و فهم گفته‌اند در مورد تقسیمات کشوری است و این بسیار تأسف‌انگیز است.

افضلی‌فرد افزود: سخنان بنده در مورد توافق دو استان تحت نظارت وزارت راه و شهرسازی در مورد گردنه‌ها و نقاط صعب‌العبور است که سالیان متمادی است با هدف رفاه و آسایش مردم و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از بلاهای طبیعی و تصادفات انجام می‌شود که در این مورد مردم هر دو استان از این خدمات استفاده می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: این سخنان بنده پس از مذاکره کامل با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و تاکید آنها به ادامه روند توافق‌های قبلی برای رفاه مردم گفته شده ولی از محتوای کلام نمایندگان رشت و گیلان معلوم است هیچ کدام از این نمایندگان به خود زحمت مطالعه سخنان منطقی بنده را نداده‌اند.

افضلی‌فرد اضافه کرد: ‌این سخنان ناظر بر رفاه مردم آستارا و اردبیل بوده ولی عده‌ای چشم بسته و تبلیغاتی سخن گفتند که این خود جای تأسف دارد.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی به محتوای سخنان آنها در خبرگزاری فارس و یا سایت شخصی آنها دقت می‌کنم از سطح دیدگاه بسیار نازل و سخنان سخیف و بی‌پایه آنها بسیار متأسف می‌شوم.

وی اظهار کرد: با دیدن این شرایط خدا را شکر می‌کنم که این افراد در مسند قضاوت حضور پیدا نکردند و گرنه معلوم نبود با این داوری‌های ندانسته و نفهمیده چه به روز مردم مظلوم می‌آوردند.

افضلی‌فرد گفت: سخنان آنها در مورد پایگاه مردمی، ‌الحاق‌ها و تقسیمات کشوری آن قدر بی‌پایه و اساس است که حتی ارزش پاسخ دادن را نیز ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی