علی آذرنژاد

ساوالان خبر: علی آذرنژاد در آئین تقدیم بودجه سال ۹۵ شهرداری اردبیل، مناطق و سازمان های وابسته به شورای شهر، در سخنانی ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر، گفت: یک سری از کارها؛ کارهای جاری هستند که انجام می شوند اما یک سری دیگر از کارها مانند پل ایستگاه سرعین – میدان قدس پروژه های ماندگار است توسط شهردار محترم هفته پیش کلنگ زنی شد.

وی احداث خیابان ۵۵ متری و امر سامان دهی بافت حاشیه ای را از دیگر اقدامات قابل تقدیر شهرداری عنوان کرد و گفت: در دولت هم تصویب شده است که امر سامان دهی سکونت گاه های غیر رسمی محله به محله و بلوک به بلوک انجام شود.

آذرنژاد با اشاره به افتتاح ۳۸۰ پروژه استانی در ایام دهه فجر امسال، سهم شهرداری اردبیل را افتتاح پروژه هایی با اعتبار بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان عنوان کرد.

این مسوول همچنین با اشاره به بودجه شهرداری اردبیل، گفت: بودجه سال ۹۵ شهرداری ها باید تابع چند راهبرد باشد که همه آنها در راستای خدمت به شهروندان و ارتقا سلامت اداری است.

معاون عمرانی استاندار اردبیل در تشریح این راهبردها، افزود: مشارکت حداکثری شهروندان در امور شهری، اصلاح نظام درآمد، توسعه حمل و نقل عمومی، توسعه فضای سبز و روش آبیاری درست از جمله این راهبردها است.

وی تاکید کرد: سال گذشته ۲۸/۵ میلیارد تومان در اختیار شهرداری اردبیل از طریق دولت قرار گرفت و این در حالی است که تنها یک سوم از بودجه مورد نظر دولت برای تخصیص به شهرداری ها تحقق یافته است و اگر در ادامه سال تخصیص مبلغ بیشتری اتفاق بیفتد شهرداری اردبیل هم از آن بهره مند خواهد شد.

آذرنژاد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید برای پروژه های در دست اجرا ترتیب اهمیت قائل شده و پروژه های نیمه تمام را تمام کنیم، لازم است که مهندسی ارزش پروژه در شهرداری ها انجام شود. و البته مشارکت مسئله مهمی است که در راستای آن باید فضای مشارکت را تسهیل کنیم.

انتهای پیام

خبرنگار: توحید سیف