انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله بیدار پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل، اظهارات اخیر مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات و حساسیت نظارتی شورای نگهبان در انجام تکلیف واقعی خود اظهار کرد: نظارت شورای نگهبان، نظارت قانونی است و هیچ‌کس نمی‌تواند بر این نظارت قانونی خدشه‌ای وارد کند.

وی با بیان اینکه در عمر انقلاب اسلامی این نظارت‌ها مانع از آن شده تا عده‌ای فرصت‌طلب و چهره‌های ضد ارزش‌های انقلابی وارد حساس‌ترین جایگاه قانون‌گذاری کشور شود، تصریح کرد: شورای نگهبان با نظارت خود سبب شده تا در این مدت سالم‌ترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران با اکثریت حضور مردم اتفاق بیفتد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان با انتقاد از عده‌ای جاهل در داخل کشور که با آدرس غلط استکبار سعی دارند در سلامت انتخابات خدشه‌ای وارد کنند، گفت: اگر در سال 88 عده‌ای به رأی 40 میلیونی ملت دهن‌کجی کردند، در حقیقت به اعتماد مردم به نظام خدشه وارد کردند و با ادعای دروغین سعی کردند تا حقیقت انتخابات را که رأی واقعی آنها به نظام بود، زیر سئوال ببرند.

بیدار افزود: در حالی که باید جبهه نظارتی توسط شورای نگهبان تقویت شده و با وثوق بیشتر به این مجموعه در تقویت این نهاد برآییم، عده‌ای خواسته یا نخواسته به جایگاه شورای نگهبان صدمه زده و می‌خواهند در آستانه انتخابات حساس مجلس خبرگان و شورای نگهبان حقانیت شورای نگهبان را زیر سئوال ببرند.

* آمریکا شیطان بزرگی است که دست ابلیس را از پشت بسته است

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان اردبیل با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با اقشار مختلف جامعه به مسئله هسته‌ای و روابط ایران با آمریکا اشاره کرده است، ادامه داد: سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ آمریکا برای همه مردم ایران در این 36 سال مشخص شده به طوری‌که هیچ شک و شبهه‌ای در این خصومت‌ها و شیطنت‌ها وجود ندارد.

بیدار در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در همین ماه شهریور می‌توانیم کلی از آثار جرم و جنایت آمریکا را مشاهده کنیم که نمونه آن کشتار مردم ایران در 17 شهریور سال 57، شهادت رئیس جمهور و نخست‌ وزیر این کشور در هشت شهریور سال 60، ترور آیت‌الله قدوسی، مدنی و دیگر شهدای محراب و حمله نظامی به ایران با تحریک صدام حسین در 31 شهریور از جمله این دسیسه‌ها و نقشه‌های شیطان بزرگ آمریکاست.

وی اضافه کرد: نسل آینده ما باید در این تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب به این شیطنت‌ها و اقدامات ضد انسانی آمریکا پی برده و به آن آگاه شود، به گونه‌ای باید این حوادث عبرت‌آموز برای نسل آینده بازگو شده و در حافظه تاریخی این ملت باقی بماند.

بیدار در ادامه افزود: قطعاً با این رویه کشور ما دچار خطا و اشتباه نشده و نسل آینده به خوبی می‌داند که آمریکا در حق این ملت چه ظلم‌ها و خطاهایی را مرتکب شده است.

وی تصریح کرد: اگر ابلیس به اغوا و فریب روی می‌آورد، آمریکا ابلیس بزرگی است که علاوه بر اغوا و فریب به کشتار، تحریم، ریا و طمع‌ورزی خود در نسل‌کشی جامعه بشری اقدام می‌کند.

بیدار خطاب به کسانی که می‌خواهند لباس این شیطان و ابلیس واقعی را تغییر داده و او را موجه جلوه دهند، بیان کرد: همین آمریکای مکار بود که هواپیمای مسافربری ما را با 298 مسافر در خلیج فارس ساقط کرد تا 66 کودک زیر 13 سال و 53 زن بیگناه ما را در آسمان خلیج فارس تکه تکه کند.

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل اضافه کرد: به هیچ وجه رفتار آمریکا با ملت ایران تغییر پیدا نکرده و همچنان آمریکا برای این ملت مکار و فریبکار واقعی است که عده‌ای در داخل نمی‌توانند چهره او را عوض کرده و ذهنیت ملت را خراب کنند.

وی ادامه داد: گفت‌وگوهای ما تنها در حوزه مذاکرات هسته‌ای با آمریکا بوده و به هیچ وجه ملت ایران دوست ندارد با این ابلیس و شیطان بزرگ دوستی و رابطه‌ای برقرار کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی