انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با تصویب ایجاد منطقه آزاد و ویژه گردشگری استان اردبیل در کمیسیون اقتصادی، قرار است این لایحه برای کسب یک دوم آرای نمایندگان مجلس در هفته جاری در صحن علنی مطرح شود.

خبرگزاری فارس: منطقه آزاد و ویژه گردشگری اردبیل با یک دوم آرای نمایندگان به تصویب می‌رسد
کمال‌الدین پیرمؤذن دقایقی پیش در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به اینکه در منطقه ویژه گردشگری و اقتصادی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ورود پیدا کرده و سرمایه‌گذاری‌ها را انجام می‌دهند و هزینه‌ای متوجه دولت نیست، نمایندگان با تصویب این منطقه با یک دوم آرا موافقت کردند.

وی تصریح کرد: انتظار داریم ظرف این هفته هم لایحه منطقه آزاد استان و هم منطقه ویژه گردشگری ساوالان شامل نیر، سرعین و مشگین‌شهر در صحن علنی مجلس به همراه تعدادی از لایحه منطقه آزاد دیگر کشور به تصویب برسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با توجه به اینکه در جلسه قبلی مجلس لایحه آزاد 117 رأی آورده بود، یقین داریم که با کسب یک دوم آرای نمایندگان این بار به تصویب رسیده و ما این هدیه ارزشمند را تقدیم مردم استان کنیم تا همه اهالی استان از مزیت این دو منطقه با شرایط خاص اقتصادی استفاده کنند.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: علی‌رغم برخی کارشکنی‌هایی که در پیش روی این لایحه وجود دارد، امیدواریم به سرعت زمینه اجرایی شدن این لایحه را تا پایان سال بعد از ابلاغ دولت شاهد باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی