انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: منطقه آزاد اردبیل قدرت رأی‌آوری بالا و خوبی را در مجلس دارد که امیدواریم با تصویب نهایی بستری برای توسعه واقعی اردبیل فراهم آید.

خبرگزاری فارس: منطقه آزاد اردبیل قدرت رأی‌آوری بالایی را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد عصر امروز در دیدار مردمی خود در اردبیل اظهار کرد: این لایحه قرار است در هفته جاری در مجلس مطرح شود که با رأی بالای نمایندگان راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری استان اردبیل در کنار سایر مناطق آزادی که مطرح می‌شود به تصویب رسیده و امکان تأیید نهایی آن فراهم آید.

وی تصریح کرد: براساس قوانین و مقررات این لایحه می‌تواند با نصف بعلاوه یک آرای نمایندگان مجلس به تصویب برسد که در صورت تصویب نهایی لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری استان اردبیل بعد از تأیید شورای نگهبان به دولت ارجاع داده شده تا بستر اجرایی آن فراهم آید.

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل، جو مجلس را برای رأی دادن به این لایحه جو مناسب همراه با ارائه توضیحات کافی از سوی رئیس مجلس برای تصویب نهایی آن مناسب بیان کرد و گفت: هر چند ایراداتی به مدیریت مناطق آزاد در سطح کشور وارد است اما این دلیلی نمی‌شود که به جای اصلاح موارد نقص،‌ مانعی در تصویب مناطق آزاد جدید شود.

افضلی‌فرد با بیان اینکه به هیچ وجه لایحه ایجاد منطقه آزاد اردبیل و سایر مناطق آزاد بار مالی برای دولت به همراه ندارد، افزود: امیدواریم در کنار لایحه منطقه آزاد در آینده نزدیک، لایحه منطقه ویژه گردشگری استان اردبیل نیز به تصویب رسیده و ساکنان برخی از مناطق مرکزی استان بتوانند از این مزایا بهره بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و ضرورت رونق گرفتن این واحدها اشاره کرد و ادامه داد: ما خبرهای ناگواری را از حوزه صنعت، تولید و نارسایی جامعه کارگری با تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی مختلف می‌شنویم که واقعاً ناگوار و تلخ است که امیدواریم با پیگیری‌هایی که در حال انجام است، وضعیت تولیدی واحدهای مستقر در استان وضعیت مطلوبی را پیدا کند.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ضرورت پیگیری برای جذب 32 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره را با هدف رونق مجدد واحدهای تولیدی و صنعتی یادآور شد و بیان کرد: به هیچ وجه پرداخت تسهیلات با نرخ سود 20 تا 16 درصد نمی‌تواند در این زمینه راهگشا باشد بلکه بهتر است با پرداخت یک تسهیلات مناسب بتوان در این حوزه حرکت مطلوب و شایسته‌ای را انجام داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی