انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور عصر امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در مورد اظهارات اخیر وزیر کشور در مورد هشت ساله بودن عمر دولت تدبیر و امید اظهار کرد:‌ اصلاً طرح چنین مباحثی منطقی و عقلانی به نظر نمی‌رسد آن هم از زبان وزیر کشور که خود باید مجری انتخابات بوده و در صیانت از آرای مردم ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه طرح چنین مباحثی در چنین اوضاع و شرایطی منطقی به نظر نمی‌رسد، تصریح کرد: ما انتظار داشتیم وزیر کشور منطقی‌تر و معقول‌تر از این مباحث و موضوعات را مطرح می‌کرد چراکه وزیر کشور در حدی نیست که پیشگویی کرده و یا به برخی اقدامات و پیش‌فرض‌های تحقق نیافته، دامن بزند.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: این نوع ادبیات نباید مورد استفاده قرار گیرد و مدیرانی که مجری انتخابات هستند نباید این‌گونه اظهارات را مطرح کنند.

حقیقت‌پور این‌گونه سخنان را مناسب ندانست و افزود: این‌گونه بحث‌ها القای نظر به مردم است.

وی در ادامه بیان کرد: ارزیابی‌های دو ساله عملکرد دولت از نقاط ضعف و قوتی برخوردار است و این‌گونه نیست که وضعیت کشور در این دو سال به گل و بلبل شبیه باشد در حالی که انتظار می‌رود معقول و منطقی در این ارتباط سخن به میان آید.

* هاشمی سکه‌ها را برای هدیه دادن در جشن‌های زندان نیاز داشته است!

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس به اظهارات اخیر معاون اول رئیس قوه قضائیه در مورد مهدی هاشمی اشاره کرد و ادامه داد: باید مشخص شود مهدی هاشمی چطور 30 قطعه سکه طلا به داخل زندان برده است.  

حقیقت‌پور با اشاره به خبر اخیری که محسنی اژه‌ای در مورد مهدی هاشمی داد، اضافه کرد: مشخص شده که مهدی هاشمی در زندان موبایل، سیم‌کارت و 30 قطعه سکه طلا داشته و در بازرسی‌ها این کالاهای ممنوعه از وی گرفته شده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: باید بررسی شود که هاشمی چگونه توانسته این تعداد طلا را با خود به زندان ببرد، از سوی دیگر داشتن موبایل و سیم کارت تخلف است.

وی با طرح این سئوال که چطور سیم‌کارت به دست مهدی هاشمی رسیده است، افزود: باید کانال‌هایی که سبب رسیدن سیم‌کارت به هاشمی شده، پیدا شود این کانال‌ها، کانال‌های نفوذی است.

حقیقت‌پور تاکید کرد: انتظار می‌رود که این کانال‌ها توسط مسئولان و مقامات قوه قضائیه شناسایی و محصور شود تا در آینده مجدد شاهد چنین خلاف‌هایی نباشیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این موضوع با خنده که احتمالاً هاشمی سکه‌ها را برای هدیه دادن در جشن‌های زندان نیاز داشته است، تصریح کرد: کمیسیون حقوق و قضا از مجلس شورای اسلامی می‌تواند موضوع داشتن سکه و موبایل مهدی هاشمی در زندان را دنبال و از مسئولان سئوال کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی