انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


ترافیک شیراز

عضو شورای شهر اردبیل گفت: تنها راه برطرف شدن مشکلات ترافیک شهری در اردبیل، بازگشایی معابر شهری در نقاط پرتردد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ولی نعمتی در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: مشکلات ترافیک شهری در اردبیل به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده که شهرداری اردبیل سعی دارد با تملک و بازگشایی معابر شهری این موضوع را برطرف کند چرا که اگر این بازگشایی‌ها در مناطق پرتردد شهر انجام نشود، قطعا مشکل ترافیک در اردبیل حل شدنی نیست.

وی گفت: شورای شهر اردبیل در رابطه با صدور مجوز اصلاح شبکه‌های آب شهری مصوبه داشته است چرا که اکثر شبکه‌های آب شهری فرسوده بوده و یا ضعیف است که به آپارتمان‌ها آب‌رسانی با مشکل مواجه می‌شود که در این رابطه نیز چند جلسه با حضور مسئولان امورآب استان اردبیل انجام داده و تفاهم‌نامه‌هایی به منظور همکاری و تعامل بیشتر به امضاء رسیده است.

سخنگوی شورای شهر اردبیل افزود: شهرداری اردبیل به عنوان یکی از سازمان‌های اصلی شهر، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل تفاهم‌نامه همکاری دارد که در رابطه با جمع‌آوری معتادان و کارت‌خواب‌ها در سطح شهر اردبیل اقدامات مناسبی را انجام می دهد.

نعمتی تصریح کرد: همسطح سازی آرامستان‌ها اردبیل یکی از برنامه‌های شهرداری و شورای شهر اردبیل است که متأسفانه مشکلاتی در عبور و مرور افراد به وجود آورده که اجرای این طرح بسیار سنگین بوده و در حال حاضر نیز به صورت آزمایشی آرامستان قاسمیه اردبیل اجرا شده که سعی می‌ِکنیم سال بعد بهتر اجرا کنیم.

وی در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی شورای شهر بیان کرد: شعار شهر اردبیل، شهر مهربانی‌ها در راستای انجام کارهای فرهنگی انتخاب شده است و آموزش شهروندی و فرهنگ سازی شهری از جمله ردیف‌های بودجه شهرداری در سال 94 بوده و نیاز است که در این رابطه اقدامات بیشتری صورت بگیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی