انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
لطف اللهیان گفت: مشاوران در یک فرصت سه ماهه منطقه را مورد بررسی قرار دهند و طرح‌های پیشنهادی خود را که شامل منطقه بندی‌ها، داستان و سایر موارد یک طرح جامع می‌باشد به شهرداری گزارش کنند.

شهرداری اردبیل از مشاوران بین المللی در بازبینی طرح جامع شورابیل بهره می گیرد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، در نشست مشترکی که به منظور بررسی طرح جامع شورابیل برگزار شد، استاندار اردبیل گفت: یکی از استراتژی‌های توسعه استان بحث گردشگری‌است که افزایش گردشگر و ماندگاری گردشگررا دو رکن اساسی در این استراتژی محسوب می شود.

مشاوران بین‌المللی به کمک توسعه گردشگری شهری اردبیل می‌آیند

مجید خدابخش افزود: مراکز فرهنگی، تفریحی و گردشگری ضامن ماندگاری گردشگر در این استان است که طرح مورد بررسی در همین راستا اهمیت شایانی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به نظرات بیان شده دو انتخاب پیش رو داریم، اولی اصلاح طرح حاضرو انتخاب دوم گزینش یک طرح از بین طرح‌های پیشنهادی گروه مشاوران است.

در این نشست شهردار اردبیل هدف از تشکیل این جلسه را مشاوره در جهت رفع اشکالات طرح عنوان کرد و گفت: چنانچه مشاوران پیشنهادات جامع تری برای ارائه داشته باشند شهرداری آمادگی کامل برای بررسی آن را دارد.

حمید لطف اللهیان همچنین در پاسخ به نظرات وپیشنهادات مشاوران تصریح کرد این جلسه باید منجر به یک نتیجه شود و شهرداری پاسخی برای سوالات خود به دست بیاورد.

وی افزود: مشاوران در یک فرصت سه ماهه منطقه را مورد بررسی قرار دهند و طرح‌های پیشنهادی خود را که شامل منطقه بندی‌ها، داستان و سایر موارد یک طرح جامع می‌باشد به شهرداری گزارش کنند.

بررسی طرح جامع شورابیل کار مشترک سه شرکتZAS،ZISTA،A’One است که نماینده هر کدام از این شرکت‌ها نظرات و پیشنهادات خود را در راستای بهبود و تکمیل این طرح ارائه دادند. جمشید آرمین نماینده شرکتZAS کانادا دریاچه شورابیل را مانند یک جواهر در منطقه عنوان کرد و گفت: طرح باید به گونه ای باشد که کاربری شورابیل درهر چهار فصل و به صورت بیست‌و‌چهار ساعته امکان پذیر شود.

آرمین در توضیح پیشنهادات خود گفت: تمام پروژه های این طرح باید یک داستان واحد و منحصر به فرد را روایت کند که داستان طرح شورابیل می‌تواند تاریخچه‌ شهر اردبیل را توضیح دهد و معماری تمام بناها نیز براساس داستان تعریف شده طراحی شود.

مشاوران بین‌المللی به کمک توسعه گردشگری شهری اردبیل می‌آیندمشاوران بین‌المللی به کمک توسعه گردشگری شهری اردبیل می‌آیندمشاوران بین‌المللی به کمک توسعه گردشگری شهری اردبیل می‌آیندمشاوران بین‌المللی به کمک توسعه گردشگری شهری اردبیل می‌آیندمشاوران بین‌المللی به کمک توسعه گردشگری شهری اردبیل می‌آیندمشاوران بین‌المللی به کمک توسعه گردشگری شهری اردبیل می‌آیندمشاوران بین‌المللی به کمک توسعه گردشگری شهری اردبیل می‌آیند

منبع: تابناک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی