انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: با اجرای برنامه های مدون مسیر توسعه مناطق شمالی این استان هموار خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، مجید خدابخش روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح های عمراین شهر توریستی سرعین افزود: در 10 روز گذشته دو پروژه عظیم سد پایاب مغان و تصفیه خانه سرعین جزو برنامه های بزرگ افتتاحی بود که این پروژه های افتتاح شده مسیر توسعه استان را در شمال استان و شهر چشمه های بهشتی فراهم خواهد کرد.
او با اشاره به اینکه شهرستان سرعین به عنوان نگین گردشگری کشور باید با برنامه ریزی های دقیق در مسیر جذب توریست های خارجی حرکت کند گفت: سرمایه گزاران بخش گردشگری این شهر باید زمینه حضور توریست های خارجی در این شهرستان را فراهم کنند.
خدابخش همچنین با قدردانی از اقدام خانواده مرحوم ازبرعلی علایی روستای اسب مرز در کمک به تکمیل مدرسه 10 سال راکد مانده شهر سرعین این کار را یک کار بزرگ فرهنگی دانست و افزود: بایرامعلی علایی علیرغم اینکه خود از قشر کم درآمد جامعه است کاری کرد که نام ایشان تا ابد در ذهن ها باقی خواهد ماند. 
او به افتتاح 18 پروژه با 230 میلیارد ریال سرمایه گذاری در دهه فجر در سرعین اشاره کرد و گفت: این پروژه ها در زمینه های خدماتی ، رفاهی و عمرانی است.
او افزود: افتتاح اولین فاز تصفیه خانه فاضلاب شهر سرعین جزو دو پروژه مهم افتتاح شده در استان اردبیل است و مشکلات عمده شهرستان سرعین را مرتفع خواهد کرد.
عاطف ناصری ، فرماندار سرعین هم گفت: سرعین این افتخار را دارد که در حوزه های خدمت رسانی به اهالی شهرستان به جایگاهی رسیده که 100 درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز ، آسفالت های مسیر جاده ای روستاها و مدارس آموزش و پروش برخوردار شده اند.
او افزود: با توجه به توریستی بودن این شهرستان قدم های خوبی برداشته شده که از مهم ترین های آن تاسیس ستاد دایمی جشنواره های سرعین ، ساماندهی جارچیان مسافر ، ساماندهی خانه مسافرها بندی است.
او بزرگترین دستاورد چند ماه اخیر را فعالیت همگانی دولت با بخش خصوصی برای اجرای سومین جشنواره زمستانی سرعین ذکر کرد که با مدیریت و اجرای بخش خصوصی انجام شد و در سال های آینده این جشنواره جایگاه ملی در حوزه فرهنگی و اجتماعی در کشور پیدا می کند.
فرماندار سرعین با اشاره به گامهای بزرگ صنعت کشاورزی شهرستان سرعین گفت: این شهرستان مقام اول تولید قارچ خوراکی در استان با 25 تن محصول را دارد و در زمینه های تولید صنایع لبنی و کشت محصول قابل توجه زعفران که در سال آینده با برنامه های انجام شده به سقف 15 تن در سال خواهد رسید که این یک گام بزرگ در توسعه صنعت کشاورزی و اشتغال زایی در این شهرستان است.
در پایان مراسم از خیرین مدرسه ساز و خانواده بایرامعلی علایی خیر نمونه کشوری که از زحمت کشان قشر کارگری است و بابت تکمیل مدرسه شبانه روزی شهید شکفته دل سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه کرده تجلیل شد.
شهر سرعین با آب و هوای مفرح ، دهها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
6018

انتهای پیام /* 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی