انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی رحیمی‌زاد عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار داشت:

آئین افتتاح بزرگترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر

تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات مردان یخی در مشگین‌شهر انجام شده است و این مسابقات با حضور مردان یخی کشور در پل معلق مشگین‌شهر برگزار می‌شود که می‌تواند برای منطقه بسیار تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره زمستانی 5 و 6 اسفندماه در مشگین‌شهر برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره با حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مسئولان منطقه برگزار می‌شود و برگزاری این جشنواره برای جذب گردشگران داخلی و خارجی بسیار مفید و مهم است.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر از تداوم برگزاری جشنواره‌های مختلف در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و افزود: این جشنواره‌ها به طور مناسب در مناطق مختلف شهرستان برگزار می‌شود و باتوجه به ظرفیتهای موجود شهرستان در بخشهای گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن انتظار می‌رود این ظرفیتها به صورت همه‌جانبه شکوفا شود.

رحیمی‌زاد از برنامه‌ریزری برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و اظهار کرد: هم‌اکنون روند سرمایه‌گذاری در شهرستان مشگین‌شهر نسبت به سالهای گذتشه به طور چشمگیری افزایش یافته است و تحول عظیمی در حوزه سرمایه‌گذاری مشگین‌شهر ایجاد شده است.

وی بیان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر پروژه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و خدماتی در شهرستان مشگین‌شهر به بهره‌برداری رسید و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای بیشتر جوانان منطقه اشتغال ایجاد شد که در حوزه گردشگری نیز با افتتاح پروژه‌های گردشگری انتظار می‌رود شاهد افزایش اشتغال و اقتصاد در منطقه باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
انتخاب اردبیل

مشگین شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی