انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


پزشکی قانونی

پزشکی قانونی اعلام کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری ۱۱ هزار و ۸۶۶ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در هشت ماهه نخست سال جاری ۱۱ هزار و ۸۶۶ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات حوادث رانندگی ۱۲ هزار و ۱۹۸ نفر بود، ۲.۷ درصد کاهش یافته است. همچنین در ۸ ماهه سال جاری از کل تلفات حوادث رانندگی ۹ هزار و ۸۲ نفر مرد و دو هزار و ۷۸۴ نفر زن بودند.

در این مدت استان های فارس با یکهزار و چهار، خراسان رضوی با ۹۸۷ و تهران با ۸۴۸ نفر بیشترین و استان های ایلام با ۹۷، کهگیلویه و بویراحمد با ۱۲۵ و اردبیل با ۱۴۱ فوتی کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته اند.

از کل تلفات حوادث رانندگی ۸ ماهه امسال، هفت هزار و ۷۷۰ نفر در مسیرهای برون شهری، سه هزار و ۱۵۰ نفر در محورهای دورن شهری، ۸۹۸ نفر در مسیرهای روستایی و ۴۸ نفر در مسیرهایی نامعلوم جان خود را از دست داده اند.

بر اساس این گزارش در این مدت ۲۱۹ هزار و ۷۹۴ مصدوم حوادث رانندگی به ادارات پزشکی قانونی سراسر کشور مراجعه کرده اند که ۱۵۶ هزار و ۹۷۳ نفر از آنان مرد و ۶۲ هزار  و ۸۲۱ نفر زن بودند. آمار مصدومان حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱.۲درصد بیشتر شده است.

در آبان ماه سال جاری نیز یکهزار و ۳۱۷ نفر در حوادث رانندگی جان باختند که از این تعداد ۹۹۵ نفر مرد و ۳۲۲ نفر زن بودند. آمار تلفات حوادث رانندگی آبان ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲.۳ درصدی مواجه بوده است.

در این مدت ۲۴ هزار و ۶۵۲ نفر نیز در حوادث رانندگی مصدوم و به پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با آبان سال گذشته ۴.۸ درصد افزایش یافته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی