انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل گفت: مردم پاسخ وعده های دروغین نامزدها را در صندوق ها می دهند.

جواد زنجانی روز پنجشنبه در نشست با دست اندرکاران انتخابات افزود: مردم از شیوه تبلیغات و وعده های کاندیداها ور فتار آنها متوجه نیت و اهدافشان خواهند شد و قطعاً جواب آنها را در صندوق های رأی خواهند داد.
وی اهانت نکردن به نهادهای قانونی و دستگاههای اجرایی و نظارتی را ضروری دانست و بیان کرد: کاندیداها نسبت به رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی پایبند و آن را مراعات نمایند .
زنجانی گفت: دو انتخابات پیش رو بسیار مهم و بزرگ ، یک رقابت و مسابقه ملی است و در این رقابت در واقع برد و باختی برای ملت مفهومی ندارد زیرا در هر صورت برنده واقعی و نهایی مردم هستند .
فرماندار اردبیل برایجاد محدودیت های ستاد انتخاباتی در مرکز شهر به لحاظ بعد ترافیکی و راحتی مردم در این ایام که نزدیک عید هم خواهد بود تأکید کرد.
وی افزود: از میدان شریعتی تا میدان امام حسین (ع) ( تازه میدان ) ، از پیرعبدالملک تا بازار ـ از عالی قاپو تا چهار راه و از چهارراه تا میدان ورزش ایجاد ستاد انتخاباتی ممنوع می باشد .
وی با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی کاندیداها نباید در کنار هم باشد ، ادامه داد : در صورت عدم رعایت ، ستادهای انتخاباتی پلمپ خواهد شد و متخلفین به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.
به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردبیل، وی گفت : برای کاندیداها محلی برای سخنرانی و ارائه نامه ها در سه مکان و در مراکز بخش ها با قرعه کشی در اختیار قرار داده خواهد شد.
فرماندار اردبیل در ادامه برهرگونه دخالت دستگاههای دولتی در انتخابات و به نفع و یا علیه کاندیداها هشدار داد و افزود : هرگونه جا به جایی نیرو تا اتمام انتخابات در دستگاههای اجرایی به دلیل برداشت های مختلف و متفاوت نباید انجام گیرد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی